BF Juli 2017 ny
Vad häftigt! Du som hoppades på måndag! Hur känns det?:)
Vad häftigt! Du som hoppades på måndag! Hur känns det?:)
Ja jag får i allafall stanna. Ligger fortf kvar på förlossningen.
Trodde jag skulle få en igångsättning idag men när vi kom var hela parkeringen full och det var fullt på förlossningen. Fick vänta från 10 till 11:30 sen så fick jag ctg och undersökning av läkaren.
Min jävla livmodertapp var för långt bak och omogen så dom ville inte starta mig pga tidigare snitt med första barnet (för stora risker då sa läkaren) så jag fick åka hem igen.. fick en ny tid 26/7 och om tappen var mogen då så skulle jag få bli igångsatt då.. vilket skit!!!! Suck..
Fast o andra sidan så vill jag inte riskera något heller så jag får ligga i vänta..
Dagens vad jag trodde sista bild på magen..
Men Gud vad surt! Att få vänta så länge menar jag! Har själv bf den 26e så tycker det är en evighet dit, haha. Men det beror väl på omogen tapp och det då men den borde ju kunna mogna snabbt?! Hoppas du ändå är vid gott mod!
Men gud vilket bakslag.....rädd jag blir för imorgon....stackare oss nu om jag oxå får det beskedet....fan vad arg jag nästan blir... jag är säkert oxå omogen å tapp helvete når ju inte jag själv ens :(
Ja inga snitt ....funkade bra alla 3 ... så lite lugnande ord kom du med även om det inte är helt säkert. Funkar iaf att ändra mina tankar :)
Ja nu nådde jag maxvikt på 110.9 kg ....helt sjukt.... har gått upp från 83kg startvikt.....lol ska se fram emot varma promenader ute med vagnen sen :) tappa några kg snart ;)
Tack alla! Vi är inne nu.. hörde att igår hade dom skickat hem massor med igångsättningar. Hon sa att det var lugnare nu. Men det för ändras timme efter timme. Sitter med ctg remsa 30min. Så vet faktiskt ingenting. Bebisen sparkar lite väl mkt nu. Puls uppe i 180 lol. Han är van med gott utrymme. :)
Uppdaterar senare. Rätt tråkigt just nu. :)
Jag är startad ...hinnorna tagna... dropp... lite saft och nyponsoppa för diabetesen sjönk lite. Mkt att ha koll på ...elektroden satt inte på huvet så det är ctg....frös å skaka lite när det rann vatten ...nu mår jag bättre. Bett om epiduralen. Det kommer strax :)
Nu bara en väntan :) från 11.15 nånting