BF Juli 2017 ny
Ja 3 cm öppen sa dom...är det moget? Ja dom tog hinnorna på en gång å nu har ju 2 timmar gått men svagaste värkar så nu ska jag ut å promenera :)
Ja 3 cm öppen sa dom...är det moget? Ja dom tog hinnorna på en gång å nu har ju 2 timmar gått men svagaste värkar så nu ska jag ut å promenera :)
Det var segt här på bb. öppen 6cm och det hade gått 7 timmar. Dom ökade droppet tokmkt . Bebis hjärta sjönk till konstant 50 ungefär. Vi visste inte om det var nåt fel men tog oss någon minut att sen ringa på klockan. Dom kom i lugn ro. Till att hastigt hjälpa mig. Gör så å så. Allt i speedfart. Dom hade ju koll därute sa dom ju. ?
Dom stängde av dropp å allt gick åter till det normala. Nu har dom börjat om med dropp. Å går efter listan. Känner mig bekymrad. Jag själv mår rätt dåligt har 35.4 i temp lr vadå funkar tempen? Jag har huvudvärk. Yrslig. Och mår jätteilla. Där är vi nu. :(
Tips försök vila så du orkar.. ligg på vänster sida... Bebisar mår oftast bäst på den sidan. Kramar
Min nykomling riktigt liten för att vara den :)
Min Elvin 23.45 20/7 3740gr 51cm
Trötter och matas med kopp. Får se om vi får åka hem idag från bb eller imorgon :)
Ännu en natt med rejäla jag får nog kalla det värkar, 6:e minut från kl 00-07 då ebbar de ut. Vandrat som en osalig ande i köket/ hallen hela natten. Med leksugen kattunge i hälarna som förvisso gav upp å somnade efter några timmar. Har kunnat sova nu på fm, fortfarande sammandragningar trots vila. Suck varför kan det inte bara dra igång?
Åh, vad spännande Summerchild! Hoppas det flyter på nu och att det kommer igång ordentligt.
Jag fick hinnsvepning igår och idag har slemproppen lossnat så hoppas på lite action snart.
Verkar tyvärr inte som det ... även om mer av slemproppen lossnade idag.
Bf+4 idag. Börjar bli riktigt tungt. Varje dag känns som en vecka. Och jag mår konstigt, trött och orkeslös och smått illamående. Har inget hänt under helgen ska jag ringa in och försöka få igångsättning, orkar inte mer. Foglossningar som gör att jag knappt kan röra mig.
Det är överbelastningen som gör problem. Ja man är inte värd mkt. Han kunde ha dött för deras nonchalans :(
Det är överbelastningen som gör problem. Ja man är inte värd mkt. Han kunde ha dött för deras nonchalans :(