BF Juli 2017 ny
Åhh kan inte fatta det det är under 40 dagar kvar till bf!! :) :) helt galet..
Åhh kan inte fatta det det är under 40 dagar kvar till bf!! :) :) helt galet..
Blä, har legat typ sömnlös i natt och säkert behövt gå på toa typ 10ggr. Trött :( mår ok men sjukt trött.
Ja Gud vad man är kissnödig. Kan vara så att jag kissar och direkt efteråt känner jag mig kissnödig igen. Det känns mest när man går. Gissar att huvudet trycker mot urinblåsan. Eller kan det vara uvi?
Puffar för listan! Någon fler som vill ansluta sig?:)
Samma här....måste alltid kissa två gånger när jag är på toa...så fort jag går eller reser mig känner jag mig också kissnödig. Min bebis ligger definitivt mot urinblåsan och trycker!!
Hjälp vad obekvämt det är att sova nu! Alla dessa kuddar överallt jag är uppe i 6 st. Och ändå. Ont i ryggen, nacken och magen. Vaknar av kramp i livmodern på nätterna när jag är kissnödig, sur mage och illamående. Trött på detta nu.. jag börjar dessutom känna av att jag inte kan ligga på rygg. Eller nedhasad i soffan. Får hjärtklappning, svårt att andas och mår illa. Det måste ju vara den där kroppspulsådern! Nån fler som känner av det?
Jag e själv 35+1 men senaste två dagar har jag mensvärk och sammandragningar , men när jag ligger ner lugnar det sig, har du så liknande eller? Kram <3
Undrar om vi får snart våra bebisar, min bm sa att dom stoppar inte fl från v 35, här i Skåne ,
Det är mitt tredje
Mina första två fick jag på fl dagen, och dom började också med mensvärk, det är därför jag tycker att det är tidigt med förvärkar, men min bm sa att man kan faktist få förvärkar nån vecka innan, jag har sovit gott iallafall inatt , vi får se hur dagen blir, hur mår du idag?