BF Juli 2017 ny
BF 28 Juli men föddes 18 Maj.
Grattis! Hoppas allt går bra, hur mycket vägde bebisen ? Kram till er två
BF 28 Juli men föddes 18 Maj.
Grattis! Hoppas allt går bra, hur mycket vägde bebisen ? Kram till er två
Hur många dagar har ni kvar till bf? Jag har 35 dagar kvar men hade mensvärk igår kväll i 2 timmar är det någon mer som har börjat få förvärkar?
Här har jag åter igen rött/brunt blod. Denna gång utan att han haft sex. Blir galen! Känns inte nå kul att ringa till förlossningen igen heller så det säkert är samma sak som sist. Men blir endå orolig att något ska vara fel.
Har lätt mensvärk och halvonda sammandragningar. Men det har jag haft till och från några dagar.
Jag har följt tråden sedan start men inte skrivit någonting. Hade Bf 11/7 men igår 13/6 (v35+6) tittade våran tös ut ??
Tack för era peppande ord!
Är fortfarande kvar och kommer få sova kvar på BB. Förvärkar som kommer med 2-3 minuter mellan men är inte tillräckligt starka för att vara helt pågång. En bebis som blev stressad av dom men nu verkar den vara lugnare.
Livmodertappen är 3 cm men är öppen två cm. Huvudet är riktigt långt nere men ej fixerat.
Nu funderar dom på om dom ska stoppa upp det eller inte med brikanyl då jag bara är i 34+6. Gärna två veckor till vill vi har den inne.
Så har mitt varit sista dagarna. Nu idag fick jag en liten blödning och sedan kom sammandragningarna med jämna mellanrum och vägrade ge sig. Så från 16-2315 höll dom på med 3-5 minuter mellan i snitt
Jag har också som dig, är i vecka 34+5 och har väldigt mycket sammandragningar och mensvärk. Igår fick jag en tjock brun/blodig flytning.
Ja det är svårt att veta. Vet inte riktigt hur det är i Sthlm. Det är mitt första barn så jag vet inte ens hur det ska kännas när det är på g. Undrar om flytningen igår kan ha varit en del av slemproppen. Är det ditt första?
Du menar då 34+0 och framåt ?
Ok, Har du fått dina första två innan bf? Hur startade det då? Är bara nyfiken då detta är mitt första barn :)