Bim 16-20 januari
Hej, jag hoppar också in här! BIM 19 januari, ÄL kring 8:e. Spännande att följas åt!
Vi ska påbörja en fertilitetsutredning 2017, vi har försökt ca 2 år utan att bli gravida.
Hej, jag hoppar också in här! BIM 19 januari, ÄL kring 8:e. Spännande att följas åt!
Vi ska påbörja en fertilitetsutredning 2017, vi har försökt ca 2 år utan att bli gravida.
Grattis Sooff!! Vad roligt!
Jag testar med CB digital ÄL-test. Visade hög fertilitet idag, vilket är typ 4 dagar innan jag själv trodde!
Någon som har koll på de testen? Har jag fattat rätt att "hög fertilitet" är tecken på östrogen ökning och "mycket hög fertilitet" är tecken på LH-ökning?
Hihi, här är också en glad blinkande gubbe på testet både idag o igår :D
Väntar på fast glad gubbe än :)
Hur går de för alla? Min äl var i förrgår och använt plastsprutan med mannens spermier elva gånger runt äl, nu ska de fan bli något av detta.. Känner en sånn hopplöshet och känns som jag aldrig kommer bli gravid. Försök 16, vi har gett upp psykiskt men inte fysiskt. Kommer börja på utredning näst nästa vecka precis innan BIM och drömmen vore ju att få plussa och avboka den tiden. Kan ju alltid drömma...
Känns som en eeeeeevighet till den 20:e
Har ju försökt att tänka att jag inte ska fixera mig vid ägglossning, symtom och bim. Men det är ju så svårt. Tänker på det hela tiden känns det som.
Nej,,,, fick spottings idag, på BIM-2... :(
Är hoppet ute helt för mig nu eller kan man få spottings och ändå vara gravid?
Testade med ett testa tidigt igår på BIM-3, vilket bara är ÄL+8 för mig, så det var såklart negativt. Slut på testa tidigt tester nu så tänkte försöka stå ut med att testa igen till ÄL+12, om inte mensen kommer igång förstås...
Ingen mens i sikte än.. värken som jag hade i helgen och i Måndags har inte synts till idag. Brösten är fortfarande ömma. Var på VUL igår eftersom vi har börjat en utredning och allting såg fint ut, fick se mina ägg i äggstockarna. Och såg även att jag haft ägglossning men inget mer än så. Fick tillbaka lite värk efter besöket men idag är det borta igen. Dag 28 idag, väntar bara på antingen mens eller ett positivt test. Tiden går såå långsamt, har haft mens på dag 32 förut så den kan fortfarande bara va sen. Men alltså det är dags för ett pluss nu tycker jag :/ tom läkaren fråga varför vi inte sökt hjälp tidigare och jag bara kände att ja varför gjorde vi inte de? :( Trodde nånstans att vi skulle lyckas på egen hand men ja..nu har vi börjat utredningen iallafall :)
Väntar på fler pluss här i tråden!! :)
YEEEEY!! JAG ÄR GRAVID!! Sååå lycklig!!