Bim 16-20 januari
Bim enligt app 21/1. Ny friska tag nästa år:)
Bim enligt app 21/1. Ny friska tag nästa år:)
Eftersom detta är försök nr tjugo ska jag kära med rosenrot och progesterall. Nu jäklar haha
Det blir min andra vända med den här två mf. Sista i maj och har inte lyckats sen dess. Nu kör vi så det ryker haha
CD 10 idag, tempar och börjar idag med ÄL-test. Har olikt från förra månaden riklig flytning just nu, överanalyserar allt såklart.. Hur gör ni för att pricka in ÄL? Heja oss!! :)
Sex varje dag enklast hahaha
Dag 9 idag:)! Börjat testa :)! Kör med testlagrets tester. Får se hur de funkar:)!
Kör varannan dag så får vi se ;)
Har äggviteflytning idag. Men ingen ägglossningskänsla, kan inte testa heller för testen är slut. Har beställt nya men har inte fått dem än :/ Hoppas de kommer imorgon!
Tempar i vanliga fall men är förkyld med feber så det kan jag inte lita på.
Tror att jag skall försöka hålla mig från att testa tidigt. Har inga testerna hemma längre, så jag tänkte beställa när jag inte kan hålla mig längre.. och då får man vänta ngn dag till... Så rätt var det är så är man på BIM.. Är min plan i alla fall, men så lär det kanske inte bli ..
Så gott som positivt ÄL-test? Stör mig att jag inte kunnat testa på två dagar..
Typiskt att man blivit sjuk också.. Äter alvedon och är nojig att jag inte ska känna av ägglossningen. Sexar på varannan dag iallafall :)
Använder ni stickor allihopa?
Ifall det tar sig ngn gång så blir detta min 4:e graviditet ( 2 barn, ett MA) och allihopa har tagit sig rätt snabbt, så jag inbillar mig att jag har koll på vart ÄL är. Denna månaden kom den tidigt som sagt.. Men klart man ha ta fel på alla symptom men tvivlar. Ja, ja, är ju bara att vänta 1,5 v till
Konstigt att tiden mellan ÄL och BIM går så långsamt när tiden mellan mens och ÄL går apfort.
Testade för skojs sjuk med ett grav-test nu, efter att ha haft jätte positiva äl-tester i 3 dagar.. och TITTA!!
Jag mår mycket bättre idag, har inte behövt äta alvedon och på eftermiddagen kom ägglossningskänslan, ont som fan ner mot äggstockarna och långt ner i svanken :)
Tog ett ÄL test, testlinjen är lika stark som kontrollinjen.
När släpper ägget då? Jag tog testet på eftermiddagen när jag fick ont.
Nu kör vi på alla dagar :D
Inom 48h. Jag fick en glad gubbe idag. Äntligen
Jag fick glad gubbe cb i förrgår och dagen innan. Det va som ni skrev att jag testade på fel tidpunkt :) nu fick min man också prestationsångest så första dagen med glad gubbe blev det inget. Jag förstår vad ni menar att man blir besviken.. jag blev också rätt förvånad, hade inte väntat mig det. Jag försökte också att dölja min besvikelse men tror inte det funkade så bra, hur som helst så måste det ju vara jobbigt för honom. Vill ju inte att han ska känna sån press!
Härligt Gluttan att du blev bättre i tid för ÄL ;)
Åååh nu är de den långa väntan på Bim. Ägget har släppt nu är det bara att hålla tummarna :)
Hur mår vi allihopa? Jag har 3 dgr kvar till BIM.
Fundersam här! Är på bim-7, testoman som jag är testade jag med ett clerblue digital som visar plus eller minus. Blev minus såklart men när jag bryter upp för att ta ut batteriet ser jag ett svagt svagt steck på Stickan??
Kan det vara så att det var för svagt att ge utslag?
Kommer givetvis testa igen om några dagar.. men hjärtat slog en extra vilt för en sekund!
Vad tror ni? ÄL +9. Testa tidigt-test.
Jag tycker jag kan ana något :) Åhh så spännande!
Hej tjejer! Imorse gjorde jag ett vanligt test och tycker mig se ett svagt streck, innan har det varit helt blankt, har dock råkat ut för en del spökstreck innan så jag gjorde ett till av samma urin och ser ett svagt streck på den också, är det på g eller jag blir bara lurad denna gången med?
Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D