Bim 16-20 januari
Vi är på försök 3 ???? Beräknad mens på söndag.
Har konstiga symtom, men intalar mig själv att det är psykiskt.. men håller tummarna!
Vi är på försök 3 ???? Beräknad mens på söndag.
Har konstiga symtom, men intalar mig själv att det är psykiskt.. men håller tummarna!
Testade mig idag, iof 5 dagar innan Bim men mår så illa, är yrslig och molande värk i magen.. såklart negativt test ????.
Bara att hålla sig och vänta.. eller finns de känsligare tester än clearblue?
Min konstanta molvärk har hållt sig borta ett par dagar men kom tillbaka med full styrka imorse, och nu det ser ut som att jag svalt en uppblåst ballong :P är svullen som bara den, och bulan över tjejmagen är hård.
Ikväll har jag sovit 5 timmar på soffan, så otroligt trött!
Kunde inte hålla mig längre så jqg Testade ett tidigt test imorse men det var negativt, men har inte bim förens på måndag så det är ju lite tidigt än egentligen :)
Hur går det för er andra? :)
En fråga.. jag börjar ge upp fastän vi är tidiga i försöken. Min sjukdomshistoria gör mig påmind ??
Vart vänder jag mig för att kolla att jag fungerar som jag ska? Att allt står rätt till
Har en känsla att mensenpå g :(
Ont i magen, illamåendet är kvar men i te lika stark.
Men de mensvärkar lixom. Usch sådan besvikelse :(
Dags att skaffa massa ÄGtest! Vilka tycker ni är bäst?
Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D
Å min mens kom idag. :(
Nya tag. Ska testa med rosenrot och ligga varje dag! 4e gången gillt