Annisens81 skrev 2017-01-12 07:06:00 följande:
Testade imorse, negativt såklart här med! Har inte bim förrän nästa onsdag! Så ja för tidigt är det :)
Brukar testa positivt 1 v innan bim. Men inte denna gången verkar det som!
Har fr.o.m. Igår fått mega ont i tuttarna vid beröring. Mer molvärk trött, seg och finnar, alltså precis som jag brukar innan bim :/
Det kan ju variera från graviditet till graviditet så det är ju inget som betyder att det inte kan bli ett plus ändå :D
När jag blev gravid första gången hade jag precis samma symtom som jag hade innan mensen varje månad :)
Jag hade en lite knasig upplevelse häromdagen, bad min sambo att köpa med chips hem och han tog fel sort och tog grillchips som jag hatar, tycker de är starka, till slut så tog suget över och jag testade dem, och de smakade inte alls som grillchips, de smakade knappt något alls, antingen är mina smaklökar knasiga eller så har de ändrat receptet haha :D
Förövrigt har jag knappt några symtom kvar, Molvärken har återigen lagt sig lite, magen är dock stor som en ballong igen, testade imorse och tyckte mig se en svag svag skugga i vissa ljusen men det är förmodligen bara önsketänkande :/