Bim 16-20 januari
Tack:)
Men ska man inte fortsätta om man skulle vara gravid?
Tack:)
Men ska man inte fortsätta om man skulle vara gravid?
Tack:)! Spännande detta!
CD 10 idag, tempar och börjar idag med ÄL-test. Har olikt från förra månaden riklig flytning just nu, överanalyserar allt såklart.. Hur gör ni för att pricka in ÄL? Heja oss!! :)
Jag har trott att jag känt av ägglossning nu i flera dagar men Stickan säger nej :/ har någon av er kunnat haft ägglossningsflytningar osv men inte fått utslag?
Jag har trott att jag känt av ägglossning nu i flera dagar men Stickan säger nej :/ har någon av er kunnat haft ägglossningsflytningar osv men inte fått utslag?
Hahaha sådär blir de med mobilen jisses
Någon som tänker testa tidigare?
Jag har ÄL nu i dagarna, BIM den 20/1 och vi har ett MA och ett MF i bagaget så jag kommer nog inte testa den här månaden, utan vänta. Det är iaf vad jag tror nu, men jag är en nyfiken typ och vill ju så gärna lyckas så jag kommer säkert fingra på testen innan...
Ibland blir det inte så bra här heller... när man plikt-sexar... Man får vara uppfinningsrik och variera sig helt enkelt
Äntligen glad gubbe på cb ägglossningtest... nu jäklar hahahaha
Jag mår mycket bättre idag, har inte behövt äta alvedon och på eftermiddagen kom ägglossningskänslan, ont som fan ner mot äggstockarna och långt ner i svanken :)
Tog ett ÄL test, testlinjen är lika stark som kontrollinjen.
När släpper ägget då? Jag tog testet på eftermiddagen när jag fick ont.
Nu kör vi på alla dagar :D