Bim 16-20 januari
Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D
Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D
Bmi -4. Vad tror ni? Ser ni något?
Nu vet jag i sann bemärkelse vad skengravid känns som :p testade neg imorse igen nu på bim-2 och jag testar med test som mäter låg hcg.. trots det så blev jag riktigt illamående på väg hem från jobbet.. helt otroligt att man kan framkalla symtom på det viset av ren vilja :p
Själv var nog mitt test spök :/ känner mig riktigt nedslagen nu när man hade fått upp förhoppningarna.
Testa ju med Clearblue early i fredas, fick upp ett streck meddetsamma som var blått och brett, väldigt svagt, men man såg det tydligt utan att vinkla eller ha skarpt ljus.
På lördan tog jag ett till clearblue early ff synligt streck, men mycket svagare än dan innan, tog även ett predicator early, som visade väldigt svagt streck, men synbart och rosa.
Testa idag med clearblue early ff jättesvagt, och neg på testlagret, hade det varit en graviditet så borde ju hcg ökat vid det här laget.
Bara deppa och invänta mensen, och ta nya tag.
Får hoppas på en Oktoberbebis ist
Detta är mina från imorses. BIM-3/4 någon som ser ett svagt streck som jag gör?
Ingen mens ännu.. däremot molvärk flera dagar och väldigt stark värk, likaså idag. Går bara och väntar på mensen nu och precis som alla tidigare månader är alla toabesök nervösa tills man sett om där är blod eller inte. Inga positiva test än heller. Är kissigare än vanligt men det kan lika gärna ha med mensen att göra.
Återstår att se om denna veckan slutat i glädje eller tårar!
Nej,,,, fick spottings idag, på BIM-2... :(
Är hoppet ute helt för mig nu eller kan man få spottings och ändå vara gravid?
Testade med ett testa tidigt igår på BIM-3, vilket bara är ÄL+8 för mig, så det var såklart negativt. Slut på testa tidigt tester nu så tänkte försöka stå ut med att testa igen till ÄL+12, om inte mensen kommer igång förstås...
Är det så?? Blev så nedstämd igår...Men inga fler tecken på mens än så länge. Hoppas hoppas :)
De svaga strecken var ett plus!!:) oj vad tungt med 3 missfall på raken :/ hoppas att allt går vägen nu <3
Bim idag och väntar in mensen.. känns som den kan komma när som.. försöker att inse att jag inte är gravid. Har ju testat o det är neg så borde ju inse faktum men det är svårt :(
Försöker också inse att jag inte är gravid..fick nyss en orange flytning så förväntar mig mens kommande dagar. Denna känslan alltså, man bygger ju upp ett hopp inför BIM om att kanske lyckades man denna gång men ser dåligt ut för denna månad :( Men än har vi inte fått mensen så någon liten chans finns det kanske.
En liten fråga. Ni som mått illa tidigt i graviditeten, har det bara varit på morgonen eller även under resten av dagen? Jag har bim nu i veckan och har aldrig mått illa direkt på morgonen men däremot kan det komma efter frukost, på eftermiddagen eller som nu när jag ska gå och lägga mig. Hoppas det inte är vinterkräksjukan bara... :/
Hur går det för alla idag?
Åhh vad spännande för er! Håller tummar och tår :) Ni har ju båda symtom som tyder på att något är på g :)
För mig är det segt.. bim+1 idag och neg test så jag väntar på mensen ff. Jag har svårt att släppa att jag kanske är gravid eftersom mensen inte är här än men samtidigt testar jag ju neg och det med stickor som mäter 25..
Vad duktiga ni e på att avvakta med test :)
Samma sits. Men man vill ju inte släppa hoppet :/
Ja då har mensen satt igång.. tack alla för stöttningen den här månaden! Grattis till alla som plussat! :)
Inga symptom på varken grav eller mens. Har bim idag på 28-dagarscykel, men det har varit lite oregelbundet sen jag fick missfall i höstas. Testade imorse och det var negativt, så antar att det är så.