Bim 16-20 januari
Bim den 20/1 och vill gärna testa... men det är ju lönlöst nu. Men måste testa mig innan resa som avgår den 19:e såklart! Jag vill ju veta också, så ett testa tidigt test på onsdag kanske vore ngt?
När testar ni er?
Bim den 20/1 och vill gärna testa... men det är ju lönlöst nu. Men måste testa mig innan resa som avgår den 19:e såklart! Jag vill ju veta också, så ett testa tidigt test på onsdag kanske vore ngt?
När testar ni er?
Dör av denna väntan..Varje stund jag inte har tankar i jobb eller typ ett samtal med någon så tänker jag på att jag måste testa mig snart! Räknar ner dagarna och kommer nog börja testa mig alldeles för tidigt men känns som jag behöver det. Har ett stort lager av stickor så jag kan få gå loss hehe..
Min konstanta molvärk har hållt sig borta ett par dagar men kom tillbaka med full styrka imorse, och nu det ser ut som att jag svalt en uppblåst ballong :P är svullen som bara den, och bulan över tjejmagen är hård.
Ikväll har jag sovit 5 timmar på soffan, så otroligt trött!
Kunde inte hålla mig längre så jqg Testade ett tidigt test imorse men det var negativt, men har inte bim förens på måndag så det är ju lite tidigt än egentligen :)
Hur går det för er andra? :)
Jag har fått provsvar från gyn att jag kommer ha svårt att bli gravid. Har ett amh värde på 0,3 och ska omgående börja planera för ivf. Hoppet är ändå det sista som alltid lämnar en och denna månadens temp ser verkligen annorlunda ut. Min största önskan just nu är att mensen håller sig borta och att han genom något mirakel kan konstatera att jag är gravid när vi är där den 24/1 på möte och undersökning.. bim på 17/1 enligt NC.
Kunde inte hålla mig från att testa idag.
Tog med clearblue early, strecket kom direkt och är ljusblått, men väldigt svagt, verkar som många fått falska + med dom. Man ser det i verkligheten utan att vinkla.
Svårt som vanligt fånga på bild så tog bort hylsan.
Negativt på testlagrets test samt digitala.
Har bara haft mens 2 ggr sen förlossningen i oktober, och varit oregelbunden, ska man gå efter senaste mensen och 31 dagars cykel så är bim 20/1, men hade älkänningar 1/2-1 så släppte ägget nått dygn efter så borde bim vara kring 17.e
Testat negativt imorse.. mensvärk from. HELL !
Bim onsdag/torsdag. Testar om 2 dagar igen. Men har inte mycket hopp kvar.
Ser positivt ut för er:D!!
Håller tummarna!!
Tråkigt :( men fick inte du svagt streck för några dagar sen?
Idag har jag haft grym huvudvärk, och jag har aldrig ont i huvudet om jag inte är sjuk, så antingen håller jag på att bli kass eller så blir där kanske ett starkare streck om ett par dagar :)
Ytterligare ett neg test imorse (bim-3).. dom här sista dagarna fram till bim går verkligen sakta.. Och hoppet pendlar fram och tillbaka :p hur går det för er andra idag?
Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D