Inlägg från: Annisens81 |Visa alla inlägg
  • Annisens81

Bim 16-20 januari

KCEG skrev 2017-01-11 18:59:57 följande:

Bim den 20/1 och vill gärna testa... men det är ju lönlöst nu. Men måste testa mig innan resa som avgår den 19:e såklart! Jag vill ju veta också, så ett testa tidigt test på onsdag kanske vore ngt?

När testar ni er?

Tjuvstartat redan :)! Vet det är för tidigt, men jag kaaaan inte hålla mig!
  • Annisens81
    Rosenblad skrev 2017-01-11 20:30:56 följande:

Dör av denna väntan..Varje stund jag inte har tankar i jobb eller typ ett samtal med någon så tänker jag på att jag måste testa mig snart! Räknar ner dagarna och kommer nog börja testa mig alldeles för tidigt men känns som jag behöver det. Har ett stort lager av stickor så jag kan få gå loss hehe..

Haha är likadan :)!
  • Annisens81
    kenzie87 skrev 2017-01-11 21:59:01 följande:

Min konstanta molvärk har hållt sig borta ett par dagar men kom tillbaka med full styrka imorse, och nu det ser ut som att jag svalt en uppblåst ballong :P är svullen som bara den, och bulan över tjejmagen är hård.

Ikväll har jag sovit 5 timmar på soffan, så otroligt trött!

Kunde inte hålla mig längre så jqg Testade ett tidigt test imorse men det var negativt, men har inte bim förens på måndag så det är ju lite tidigt än egentligen :)

Hur går det för er andra? :)

Testade imorse, negativt såklart här med! Har inte bim förrän nästa onsdag! Så ja för tidigt är det :)

Brukar testa positivt 1 v innan bim. Men inte denna gången verkar det som!

Har fr.o.m. Igår fått mega ont i tuttarna vid beröring. Mer molvärk trött, seg och finnar, alltså precis som jag brukar innan bim :/
  • Annisens81
    larssonc skrev 2017-01-12 06:14:58 följande:

Jag har fått provsvar från gyn att jag kommer ha svårt att bli gravid. Har ett amh värde på 0,3 och ska omgående börja planera för ivf. Hoppet är ändå det sista som alltid lämnar en och denna månadens temp ser verkligen annorlunda ut. Min största önskan just nu är att mensen håller sig borta och att han genom något mirakel kan konstatera att jag är gravid när vi är där den 24/1 på möte och undersökning.. bim på 17/1 enligt NC.

Åh håller tummarna! Har själv gått igenom ivf pga pco. Och ätit Pergo flera ggr. Tog 6-7 år med nummer 2! De sista graviditeterna har varit spontana :). Så går gör det!
  • Annisens81
    Grodan1234 skrev 2017-01-12 10:45:46 följande:
    Vilket test använder du då?

Jah testade positivt sist med predictor test som kan visa ända upp till bim -6 (fick positivt på -5)

Nu har jag bara Apotekets sticka och på den står det att den mäter från bim +1 :(

Jag funderar på om jag ska köpa hem predictor igen och testa på söndag. Har bim nästa lördag.

Har lite metallsmak i munnen, kan även vara inbillning ;)

Inga ömma bröst än :(

Sist kände jag väldigt snabbt och visste redan innan testet. Nu känns det ingenting :/
    Testat med addoe eller Abboe något,

Innan kommer jag inte ihåg vad de hette, apoliva något.
  • Annisens81
    kenzie87 skrev 2017-01-12 20:19:55 följande:
    Det kan ju variera från graviditet till graviditet så det är ju inget som betyder att det inte kan bli ett plus ändå :D

När jag blev gravid första gången hade jag precis samma symtom som jag hade innan mensen varje månad :)

Jag hade en lite knasig upplevelse häromdagen, bad min sambo att köpa med chips hem och han tog fel sort och tog grillchips som jag hatar, tycker de är starka, till slut så tog suget över och jag testade dem, och de smakade inte alls som grillchips, de smakade knappt något alls, antingen är mina smaklökar knasiga eller så har de ändrat receptet haha :D

Förövrigt har jag knappt några symtom kvar, Molvärken har återigen lagt sig lite, magen är dock stor som en ballong igen, testade imorse och tyckte mig se en svag svag skugga i vissa ljusen men det är förmodligen bara önsketänkande :/
    Ja det är ju väldigt olika:). Har märkt tydligt innan bim med 2/4 barn. Med 3:an väldigt tidigt! En speciell molvärk och jag bara visste. 4:an märkte jag inget.. förutom att mensen uteblev ;)!

Åh ändrade smaklökar är ju ett graviditetstecken :)!
    Svullen här med :( men det är jag alltid innan mens (när jag inte har minipiller) och även när jag är gravid. Ömma tuttar har jag ännu,, lite ömmare tom

Åh hoppas :D!! Håller tummarna!!
  • Annisens81
    Khaleesi85 skrev 2017-01-13 10:53:37 följande:

Kunde inte hålla mig från att testa idag.

Tog med clearblue early, strecket kom direkt och är ljusblått, men väldigt svagt, verkar som många fått falska + med dom. Man ser det i verkligheten utan att vinkla.

Svårt som vanligt fånga på bild så tog bort hylsan.

Negativt på testlagrets test samt digitala.

Åh håller tummarna!! När har du bim?
  • Annisens81
    Khaleesi85 skrev 2017-01-13 18:08:31 följande:

Har bara haft mens 2 ggr sen förlossningen i oktober, och varit oregelbunden, ska man gå efter senaste mensen och 31 dagars cykel så är bim 20/1, men hade älkänningar 1/2-1 så släppte ägget nått dygn efter så borde bim vara kring 17.e

Samma som mig :)! Dock prickade vi inte helt rätt:/! Men en liten chans finns :)!
  • Annisens81
    Khaleesi85 skrev 2017-01-13 20:26:14 följande:
    Håller tummarna det tog sig ändå :) simmarna kanske ändå låg kvar väntade in rätt tillfälle
    Ja jag får ha hoppet på det :)
  • Annisens81

Testat negativt imorse.. mensvärk from. HELL !
    Bim onsdag/torsdag. Testar om 2 dagar igen. Men har inte mycket hopp kvar.

Ser positivt ut för er:D!!

Håller tummarna!!

• Annisens81
    kenzie87 skrev 2017-01-14 20:01:20 följande:

Tråkigt :( men fick inte du svagt streck för några dagar sen?

Idag har jag haft grym huvudvärk, och jag har aldrig ont i huvudet om jag inte är sjuk, så antingen håller jag på att bli kass eller så blir där kanske ett starkare streck om ett par dagar :)

Måste varit spök :/! Men väntar in mensen nu så vi kan köra igen :)!

Håller tummarna:)!!
  • Annisens81
    Villjusågärna skrev 2017-01-15 09:56:02 följande:

Ytterligare ett neg test imorse (bim-3).. dom här sista dagarna fram till bim går verkligen sakta.. Och hoppet pendlar fram och tillbaka :p hur går det för er andra idag?

Negativt här med. Har inget hopp direkt utan börjar förbereda mig inför nästa äl :)!
  • Annisens81
    kenzie87 skrev 2017-01-15 12:17:07 följande:

Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D

Åh grattis :)!!!
Svar på tråden Bim 16-20 januari