BIM FEBRUARI 2017
Har mens nu så kan hoppa hit :)
Ingen koll på cykeln ännu pga preventivmedel men fick mens 13/1 så tänker utgå från att äl blir runt 27/1 även om jag inte är säker!
Har mens nu så kan hoppa hit :)
Ingen koll på cykeln ännu pga preventivmedel men fick mens 13/1 så tänker utgå från att äl blir runt 27/1 även om jag inte är säker!
Blodbad idag, vilket jag misstänkte.
Tänker och räknar jag rätt. Cykel på 28 dagar så borde alltså ha ägglosssning typ 23-34.e?
Någon som testat rosenrot?
Nåväl, 4e försöket då.
Hej!
Jag blir lite fundersam nu (inte klokare av att googla runt heller)..
Fick mens 13/1 och räknade alltså med äl nu till helgen och bim mitten på feb. Har dock bara varit utan minipiller sedan slutet på december så hur regelbunden jag är vet jag inte än och kör inte med älstickor eller nåt än. Igår kom en lite rosa flytning, typ två droppar. Tänker blödning i samband med äl. Hade lite morgonmys med sambon idag då han jobbar natt och jag är ledig. När jag skulle gå på toaletten efteråt kom sperman ut lite blodblandad?? Ursäkta detaljerade beskrivningen men ja, vi är väl inte så känsliga i dessa forum ;)
Vad tror ni? ÄL-blödning eller mens igen? Har ingen erfarenhet av något av det då jag varit mer eller mindre blödningsfri i många år. Kan dock tillägga att jag de senaste två dagarna haft en svag tendens till smärta i ländryggen och lite ömma bröstvårtor.
Hakar på här gällande det här med nidblödning.. Jag hade mens 13/1.
Vill bli gravid men försöker ännu inte "aktivt" om man säger så utan myser på som vanligt och hoppas på det bästa typ.
Den 27/1 fick jag sen en rosa flytning, tänkte att det var en älblödning. Sen utvecklades det till en rikligare blödning men den höll bara i sig i en dag typ. Tror jag förbrukade 2-3 tamponger totalt under 3 dagar.
Men om jag hade mens 13/1, kan jag ju knappast ha hunnit bli gravid och dessutom få en nidblödning på två veckor??