• Milie

BIM FEBRUARI 2017

God kväll! Jag har BIM den 13:e februari och vill gärna vara med här. Egentligen har jag nästan alla cykler en för kort lutealfas, så det känns rätt hopplöst ibland. Den kan vara 7-8 dagar ibland för att sen slå till med 10 dagar. Eftersom jag fortfarande ammar min 1,5-åring så är det inget jag söker hjälp för än.

Vad använder ni er av för hjälpmedel? Jag brukar köra NC men har tappat rutinen helt. Funderar på Billingsmetoden, men det verkar svårt.

• Milie

Ingen tvekan! Det är positiva test! Spökstreck är vitgråa, dina är i färg och således riktiga streck. Grattis!

ämäli skrev 2017-02-01 21:23:59 följande:

Ska nog ha BIM på söndag! Testade redan i måndags med ett "testa tidigt" som blev Negativt! Hade beställt hem från testlagret som ja testade med Igår 31/1 på dagen och ett på kvällen. Som visade väldigt svagt. Testade även ett imorse och ett i eftermiddags "har ju ändå test liggandes" :) Tycker mig allt se två streck! Sambon är överlycklig men ändå svårt o tro att de är två streck eller om vi inbillar oss att de är positivt eller "spökstreck" Första försökef iaf efter uttag av P-ring i början av Januari!

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017