Munkpeppar
Fick mens i fredags, började då med munkpepparn igen. Vi ska ha uppehåll den här månaden och kanske nästa pga att jag själv är december barn.
Ska jag äta papparn hela månaden då? Alltså inte sluta vid ÄL?
Fick mens i fredags, började då med munkpepparn igen. Vi ska ha uppehåll den här månaden och kanske nästa pga att jag själv är december barn.
Ska jag äta papparn hela månaden då? Alltså inte sluta vid ÄL?
Nu börjar jag bli lite trött på både min kropp och mp. Har ätit upp 1,5 burk nu och mensen har kommit på allt ifrån 28-34 dagar från månad till månad. Vanligast är 34 dagar men förra månaden kom den dag 37 då ÄL blev en vecka senare än vanligt och idag är jag på dag 37 igen men ingen mens.
Funderar på att skippa mp nu för de verkar ju inte hjälpa mig. Blir bara förvirrad och jag ville att min cykel skulle kortas ner men de senaste två månaderna har den bara förlängts. Suck !!!
Hur går de för er andra
Dag 43 ingen mensvärk lite ont i vänster bröstvårta vid beröring. Annars ingenting. Haft Lotion fl nu i två dagar men idag va de helt vit gult kladd på hela pappret igen. Fattar ingenting.
Gravtest imorgon? Vet att jag inte är gravid då vi haft sex En gång.. så de är väl bara vänta.
Fortfarande ingen mens så jag ringde gyn idag och ska få tid på reproduktions avdelningen för att kolla min ägglpssning och kanske få stimulering om de är nått.
Barnmorskan sa igår, ring reproduktionen.
Pratade med dom imorse men dom ville inte hjälpa mig för då ska man ha försökt få barn i 12 månader. Försökte förklara att de va egentligen inte mitt störta problem utan jag ville veta vad som är fel genom En gyn undersökning först men då får jag vända mig till en privat klinik. Så jag får väl göra de
Blod på pappret idag. Dag 51
Lär avboka gyn undersökningen i veckan om jag blöder. Kanske skjuta upp den 2-3 v så kan jag kolla hur de ser ut med ÄL.
Beställde hem en ny burk mp idag. Kör en månad till.
Denna månad slutade jag på dag 20 för jag trodde att ÄL va på g, sen hade jag tydligen ÄL dag 39 så.
Denna månad ska jag vara super noga med mp samma tid varje morgon plus alltid kolla flytningarna. Känner hopp :)
Kommer även äta mp under äggvite dagarna o kanske några dagar till.
Hur går de för er andra?
Hur går det för dig nu? Kom mensen igång?
Jag är på ÄL+8 BIM-2 idag, mina spottings brukar komma igång idag eller imorgon, än har de hållit sig borta så håller tummarna!
Skönt att mensen blir kortare blir iaf, om den nu måste envisas med att komma..! Jag har inte heller PMS (som jag alltid brukar ha!) och har BIM om bara 2 dagar. Har möjligen känns av lite kramp igår kväll och lite idag, men jag kan lika gärna inbillat mig eller så är det något annat som känns av. Så det är inte så att jag störs av det direkt :D Mina ÄL-flytningar har också blivit rikligare och hållit i sig många fler dagar. ska ta ett testa-tidigt test imorgon.
En fråga.
Till er som äter Munkpeppar och testar mes ÄL test. Får ni negativt o sen en tydlig stegring vid ÄL och sen negativt igen?
Eller har ni ganska starkt streck hela tiden innan positivt?
Behöver råd. När tycker ni att jag ska sluta med mp? Vet ju aldrig när jag har ÄL eftersom jag får alltid positiva ÄL test påg mp en månad hade jag ÄL dag 18 en dag 39 :p kan jag äta fram till plus eller mens?
Cd 13 idag och redan eggwhite flytningar den här cykeln också! :) så häftigt att man märker sån skillnad med mp! beräknar ÄL på cd 17 och tidigare har jag bara haft Eggwhite 1 dag per cykel, och då dagen innan ÄL.
En liten fråga, visst är det östrogenet som stimulerar ÄL-flytningar..? I så fall har mitt östrogen verkligen påverkats av mp :)
Återstår att se om LH vill visa sig på ÄL-stickorna ordentligt den här gången...