IVF Januari 2017
Hoppar också in i tråden. Startar med korta protokollet slutet av nästa vecka, blir nog äggutplock v. 4. Första gången för oss, så jag följs gärna åt :)
Hoppar också in i tråden. Startar med korta protokollet slutet av nästa vecka, blir nog äggutplock v. 4. Första gången för oss, så jag följs gärna åt :)
Sofia, 27 år. Korta protokollet 14 jan. Äggplock beräknat v 4 (IVF 1).
Hej! Jag hittade denna tråden och tycker det är super kul att så många kan stötta varandra på denna resan! Jag heter Sandra och är 25 år. Har försökt bli gravid i nästan 3 år. Ska köra korta protokollet med sprut start till helgen förhoppningsvis, om mensen kommer som den ska.? det är våran första ivf, så jag är verkligen super nervös och uppspelt på samma gång ????
Ikväll är det sprutstart... Gonal-F. Någon som kan lugna en spruträdd? Min man ska sticka, ochvinte ens det känns speciellt lugnande.
Börjar med 225 enheter.
Förresten vart behandlas ni? *nyfiken*
Jag behandlas på Sahlgrenska. Någon mer som gör det?
Så mycket spännande läsning!! Håller tummarna för alla. Jag har tagit Gonal F sen i fredags. Hyfsad låg dos, 112,5. Ikväll lägger jag till den andra sprutan (nervös) och imorgon VUL.
@Sonav: är du redo för den sprutan? Känner mig lite nervös för hur jag ska ta den. Måste göra det strax!
Känner ni andra mycket av sprutorna, korta protokollet? Inne på 8 dagen nu. Spänd mage och inbillar mig jag känner ibland lite molvärk och obehag.
Dag 12 för mig med Gonal-F nu, 3:e VUL imorgon. Håller tummarna för äggplock på fredag. Sjukt spännande!
Ska ta ägglossningssprutan nu. Äggplock onsdag kl 22.30!!