IVF Januari 2017
En fråga till er tjejer!
Är det någon av er som rider eller håller på med annan "skumpig" träning?
Vad har ni isåfall fått för rekommendationer? Har hört vissa som avrått från träning och ridning och vissa som tycker man ska leva på som vanligt efter hur man mår.
Jag har egen häst och det innebär ju en del planering om man måste lägga ridningen på hyllan hela ruvartiden. Har gjort båda alternativen men det blev ju inte bättre för det, blev nog snarare sämre känslomässigt den ivfen jag skippade ridning helt.
Håller tummarna för er alla<3
Jag tränar hårt och ofta, rider även ibland och har alltid fått höra av läkarna att jag ska fortsätta leva precis som vanligt (utom just efter ÄP). Ibland har jag fortsatt, ibland trots allt testat att låta bli eller lugna ner tempot, men verkar inte göra nån skillnad. När dottern blev till (efter 3 års försök, varav 2 år på klinik), så tränade jag massvis nästan hela vägen (och red även). Nu gör vi syskonförsök (på klinik) sedan 2 år tillbaka och har som fortsatt variera, men det enda jag märkt är att jag mår sämre om jag knappt tränat nåt och det sen blir uteblivet plus/missfall/missed abortion.
Är för övrigt 38 år, har bara en äggstock (av mild pco-typ. Långa protokollet, gjorde ÄP 24/1, 9 ägg varav alla befruktades, 1 E.T efter fem dagar, 3 blastisar till frysen.