IVF Januari 2017
Jobbiga besked, dom har inte växt som önskat. Nu ännu en höjd dos och ett nytt VUL på måndag. Blir en jävligt lång helg..
Jobbiga besked, dom har inte växt som önskat. Nu ännu en höjd dos och ett nytt VUL på måndag. Blir en jävligt lång helg..
Håller tummarna för er till på måndag!!!
Jag ska strax på mitt andra VUL. Nervöst!!
Igår var jag på VUL 2. Nu hade äggblåsorna växt på sig bra och de gissar äggplock onsdag eller torsdag. Nytt VUL imorgon.
Men läkaren tyckte han kunde se en liten polyp i livmodern. Han vet inte säkert men noterade det. Är det en polyp måste man vänta med insättning till den är borta ???????? han gjorde det inte till någon stor sak men jag är helt knäckt. Denna ovisshet hela tiden.
Ska ta ägglossningssprutan nu. Äggplock onsdag kl 22.30!!
Ett steg till gjort, ÄP. 12 ägg fick man ut!! Så lättad att det är över. Nu positiva tankar!!!
Resultatet av gårdagens ÄP kom precis. 10 av 12 befruktade så det känns fantastiskt. Nu väntar de med 5 dagar för återsättning!!
Sambon betalade igår när vi var inne för ÄP. Tror 300kr. Var så nervös så lyssnade nog inte riktigt
Insättning av 5 Dagars om 2,5tim. Denna veckan kommer bli den längsta i mitt liv!!
Misslyckat första försök. Har redan fått mens. Redan på Ruvardag 7.
Jag gjorde återsättning måndag för en vecka sedan. Haft små blödningar hela tiden men nu har de ökat kraftigt. Så mensen kom jätte tidigt. Hade 5 dagars.
Har 3 i frysen så ger lite hopp!
Dock följer de inte upp något på min klinik utan man gör FET nästa cycel. Känns inte helt bra med tanke på blödningarna.
En fundering....
vi har 3 ägg i frysen och ska göra FET om 1 månad. Tar man ägglossningsspruta då eller man kör helt i sin egna cycel? Vad händer om man inte får ägglossning?
Blev så dåligt med vriden bild men det är ingen tvekan!!!