IVF Januari 2017
Jag gjorde en sådan och det kommer jag aldrig glömma om man säger så.
[quote=77339929][quote-nick]Karins08 skrev 2017-01-24 08:13:04 följande:[/quote-nick]Vi kör också via landstinget fast hos ivfkliniken
Och ja, man vill ju prova! Kände mig så himla besviken när de inte hade växt som det skulle. Hela ivf behandlingen är ju så tålamodskrävande, och jag har nog inte så mycket sånt
Själv hade jag äggplock förra måndagen och fick ett tillbaka i onsdags.
Okej :) ja men såklart! Man har gått och peppat för det hör hur länge som helst, och skulle man behöva avbryta så försvinner ju rätt mycket hopp på en gång igen. Nä men det är samma här. Jag kommer troligtvis inte kunna hålla mig (om vi får en ägginsättning) att testa hemma innan det gått två veckor ;) har inte tålamod att vänta hela tiden :D
Men så roligt! När ska du testa ? :)
Stort lycka till nu att allt går bra!
Kom på en annan fråga, jag som förvarar gonal f i kylen, ska vätskan tas fram innan användning å bli rumstempererad? Eller spelar det ingen roll, om vätskan blivit rumstempurerad kan jag då lägga tillbaka den i kylen sen?
[quote=77369127][quote-nick]Karins08 skrev 2017-02-01 17:59:43 följande:[/quote-nick]Tack snälla! Nytt försök blir väl i mars.
Har du börjat känna av något ifrån nässprayen?
Det enda jag känner av är att det kryper i fötterna, jag sover lite sämre och brösten ömmar. Annars mår jag konstigt nog jättebra, nästan bättre än innan..haha..
Men pratade med en sköterska idag som sa att fler biverkningar kan dyka upp längre fram. Ska ju trots allt ta den i nästan en månad sammanlagt.
Var detta ert första försök? Korta protokollet?