IVF Januari 2017
Vi har ju bara fått ut ett enda fjuttigt ägg båda våra försök, de sattes ju båda in igen. Ledde ju inte till någon graviditet men ändå. Klart du får tillbaka ett fint embryo imorgon, det bara måste bli så!!
Nu är jag förvirrad, får man äta frukost innan äggplock? Har för mig att dom sa de när dom ringde, men nu läser jag överallt att man ska fasta?! Hörde jag helt fel?? Gör äggplock i Falun i morgonbitti
Xantan85 Jag frågade jättenoga om det där med att äta. Så du får äta lite grann. Men välj med omsorg ;)
Nu är mitt äggplock klart och det gick snabbt, men var väldigt smärtsamt!!! Jag har endometrios på höger sida och de gjorde allt värre tydligen, men jag härdade ut och nu är det klart! Ligger i sjuksängen och är så nyfiken på om dom fått fram några ägg!!!!!
Jag var asrädd innan men just nu känner jag mig som en superwoman!
Nu på väg hem till Stockholm igen. Bara 1 ägg av mina 2 hade delat på sig som det skulle. Så 1 är nu på ruvning. Det andra kasserades. 11 februari blir min testdag!
Gjorde för övrigt ett gravtest igår bara för att se om hormonerna gjorde utslag. Vilket de gjorde, mitt test innan ET visade positivt. Så det är väl anledningen till att man ska vänta så länge på att testa. Jag har även tidigare haft en såkallad biokemisk graviditet tidigare. Så de vill väl undvika att vi ska uppleva den känslomässiga bergodalbana.