Inlägg från: lövet2 |Visa alla inlägg
  • lövet2

Farmen

Johannus skrev 2017-02-13 23:14:31 följande:
    Kostar det att ladda ner appen?
    Jag ser dem på TV4play.se och det är helt gratis.
    30/1 -17 Antal besök: 87000
  • lövet2
    Johannus skrev 2017-02-13 23:42:30 följande:
    När jag skulle se ett av Farmen avsnitt på Tv4 play så skulle jag vart tvungen att uppge namn, adress, e-mail vilket inte har behövts tidigare .....vill inte registrera mig då jag sällan kollar på play.
    Jaha, ja jag registrerade mig för länge sedan. Tittar sällan på TV utan ser programmen på play i stället. Då är det så enkelt att gå in mitt i avsnitten där jag var senast.
  • lövet2

Jag gissar att han väljer Maria. Det verkar som om han stör sig mest på henne.

• lövet2
    Johannus skrev 2017-03-05 22:20:54 följande:
    Hoppas verkligen inte Alex väljer Kalle. Skulle vela att Niklas fick chansen att vara storbonde och få en medaljong för att kunna ta sig till final.
    Men Niklas har väl varit storbonde redan? Med Hasse som gårdskarl?
  • lövet2
    Johannus skrev 2017-03-05 23:53:03 följande:
    Ja du har så rätt! Kom inte i håg det.....Men han har ingen amulett vad jag vet.
    Han borde ha fått en amulett. Jag tror det bara är Maria och Inger som är utan.
  • lövet2
    Grande Rock skrev 2017-03-06 18:15:06 följande:
    likväl som Nicklas fick en amulett när han var storbonde, fick Maria en när hon var det.
    Det hade jag helt glömt, att hon har varit storbonde!
  • lövet2

Så oerhört irriterande människor, de där som kom dit och skulle vara VIP:are. Synd att det inte kom dit gäster som kunde tillföra något och se mer opartiskt på de tävlande.

• lövet2

Jag är nöjd med Niklas och Hasse, men jag hade gärna bytt ut Calle mot Maria.

• lövet2

Jag är mycket nöjd! Så skönt med en värdig vinnare! Hasse var också värdig att vinna, men Niklas kändes lite lite bättre.

Svar på tråden Farmen