Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

Ni som hade blödningar under tidig graviditet som inte slutade i missfall, hur var det?

anas998 skrev 2017-01-09 19:23:57 följande:

Jag är i vecka 16 nu och jag har haft störtblödningar flera gånger och allt är bra.

I v.8-v.12 hade jag 3 blödningar med färskt blod, inga klumpar och ingen smärta men blödde typ 1dl förutom en gång runt v.12 då blödde jag genom byxor och allt! Hade en likadan störtblödning i förra veckan! Allt är okej.

Jag blödde i förra graviditeten också men tidigt var det bara gammalt blod och mörka flytningar.

Håller tummarna för dig!

Jag hade som dig med störtblödning i v 9 och annars lite sparsamt rosa... men störtblödde pga sex.... kanske samma som hänt med TS
  • Summerchild
    Lillaknytet2017 skrev 2017-01-10 19:27:16 följande:

Tack för era svar. Känner mig lite lugnare idag. 

Gjorde ett nytt test när jag kom hem från jobbet idag. Fick ett plus, men är det ett starkt plus? sedan undrar jag också om någon vet ifall clearclues test bleknar. Dvs ifall plusset efter en viss tid blir svagare? För när jag jämför med tidigare test så är det jag fick idag definitivt det starkaste, men jag kan inte komma ihåg att de andra jag gjort varit så svaga? 

Om du har stickor så bleknar dom det gör inte clearblue
Svar på tråden Ni som hade blödningar under tidig graviditet som inte slutade i missfall, hur var det?