Nykär15 skrev 2017-02-25 23:25:59 följande:
Såvida inte ägget släppte senare och fäste sent, finns alltid en chans fram till mensen kommer.
Mensen kom nu i eftermiddags... Så första kuren (enkeldos, dag 5-9) fungerade inte :'((
Planen är dubbeldos nästa månad, men jag har haft väldiga smärtor, humörsvängningar +fått gå hem från jobbet pga yrsel och illamående så känner mig väldigt tveksam till att öka dosen/fortsätta med Letrozol över huvud taget... Misstänker nämligen att jag har endometrios... Har sökt pga mina smärtor flera gånger, men de hittar inget (mer än att det är ömt och gör ont på vä sida vid VUL) och säger att allt ser bra ut och säger att det är normalt att ha ont... Så f-n heller! Det kan inte vara normalt att ha så ont att man funderar på att gå tillbaka till p-piller för att slippa smärtan...
Ursäkta negativt inlägg, men är så fruktansvärt ledsen, arg och besviken på omhändertagandet och bemötandet i mitt fall... Har pratat med en privat klinik men de vill inte lägga sig i och säger att jag har haft tur som fått komma till den bästa och mest rutinerade doktorn...