Inlägg från: Stjärnfamilj |Visa alla inlägg
  • Stjärnfamilj

BF 15-30 SEPTEMBER

Hej!

Jag hänger gärna med här! Bf tror jag landar på 23/9, fick ett tidigt missfall förra månaden och har inte hunnit ha en mens emellan.

Så nu håller jag tummarna att denna lilla vill stanna!

Denna blir min tredje men sjätte barnet i familjen!

• Stjärnfamilj
    Arvius91 skrev 2017-01-15 12:16:31 följande:

Grattis alla blivande mammor!

Jag plussade idag i V.3+4 efter 20 månaders försök. Hade ett missfall i v 6 för 14 månader sen.

BF beräknas till 26 september.

Det blir första barnet för mig och blivande pappan. Vi fyller båda 26 år iår.

Åh, grattis!

För oss tog det 11 mån sen missfall, nu 1 år och gravida igen!
  • Stjärnfamilj
    SVinter skrev 2017-01-16 13:57:42 följande:

Skulle inte någon som har lite koll på fb kunna göra en grupp till oss, är ganska dåligt på fb själv? Känns som det är lättare att skriva med varandra där! Hade varit väldigt skönt tycker jag att prata med andra i samma situation om allt möjligt och det är ju lite lättare att hålla koll på vad andra skriver på fb

Är med i en hel september grupp, skulle vara kul med en för slutet mitten/slutet!
  • Stjärnfamilj
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 14:10:54 följande:

Jag kan fixa en ikväll när jag kommer hem! :) så kan jag lägga upp den i ts sen så alla ser!

Låter jättebra! Det är ju ganska mycket som skiljer från bf i början av sep till slutet! Men gör den hemlig istället så ingen annan ser att man är med i gruppen! så får du bjuda in dom som vill va med?
  • Stjärnfamilj
    Marie19 skrev 2017-01-16 17:11:35 följande:

Jag hsr också plussat för några dagar.

Bf i mitten av september.

Mitt barn fyller snart ett är. Känns spännande att vara gravid igen och vi ville ha barnen tätt

Grattis och välkommen
  • Stjärnfamilj
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 17:04:11 följande:

Så kan jag göra! :)

Jag har tid att göra det nu om du vill!
  • Stjärnfamilj
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 17:58:08 följande:

Håller på nu :)

Härligt! Skickar meddelande till dig
  • Stjärnfamilj
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 17:58:08 följande:

Håller på nu :)

Det gick inte att skicka till dig eftersom din profil är privat!

Skicka till mig ist!
  • Stjärnfamilj
    Allibell skrev 2017-01-17 15:37:32 följande:

Hej alla!! Plussade idag och har beräknad födsel den 19 september om jag räknat rätt. Är överlycklig! Andra barnet och vill gärna följas åt. Hoppas alla mår bra

Välkommen hit!
  • Stjärnfamilj
    Allibell skrev 2017-01-17 16:17:01 följande:

Tack :) får jag bara fråga er alla hur tidigt man ska ringa barnmorskan. Min förr graviditet upptäcktes i v 12 så då skrevs jag ju in direkt.

Klart man får ringa när man vill haha men när ringer ni?

Jag tänkte försöka tvinga till mig ett vul i vecka 6-7 .. missfall så sent som i december! Efter de om allt ser bra ut ringer jag!
  • Stjärnfamilj
    Babysept2017 skrev 2017-01-17 18:51:35 följande:

Hej :) jag är beräknad 23 sept 2017 med första barnet:) vill gärna också vara med i Facebook gruppen :)

Skriv till mig med namn, vart du bor och hur du ser ut på profilbilden så letar jag rätt på dig!
  • Stjärnfamilj
    any19877 skrev 2017-01-18 06:58:31 följande:

Kan ngn lägga till mig i fb gruppen?anastasia Aletto heter jag

Från Göteborg?
  • Stjärnfamilj
    fannyyh skrev 2017-01-18 14:31:18 följande:

Jag vill också gå med i Facebook gruppen, men vill inte skriva ut mitt namn här.

Ett ma i bagaget. Bf 30/9 nu :)

Vem kontaktar jag för att bli med i fb gruppen? Visst är den helt hemligt? Vill inte att mina vänner ska att jag är med i den

Helt hemligt.. skicka till mig ditt kan namn och hur du ser ut på profilbilden så Addar jag dig!
  • Stjärnfamilj
    fannyyh skrev 2017-01-18 15:44:22 följande:

Är ni två som har gruppen? Såg att hon som heter "tvåsmåunderverk" också lägger till folk där

Japp!
  • Stjärnfamilj
    1113 skrev 2017-01-18 16:58:14 följande:

Jag går också gärna med i fbgruppen :)

Skriver gärna inte ut mitt namn här så vem kontaktar jag angående detta? :)

Skicka till mig du :)
  • Stjärnfamilj

Skicka till mig så Addar jag er.. men skriv gärna vart ni bor och hur ni ser ut! Är svårt att hitta

Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER