Inlägg från: tvåsmåunderverk |Visa alla inlägg
  • tvåsmåunderverk

BF 15-30 SEPTEMBER

Hallå!

Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

• Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • tvåsmåunderverk
    JonnaB91 skrev 2017-01-15 09:03:30 följande:

Vi ska enligt mina beräkningar få vår bebis 21 september

Va roligt, grattis! :)
  • tvåsmåunderverk
    finlander skrev 2017-01-15 09:11:17 följande:

Hej!

Jag hänger gärna med här. Glad Har bf ungefär 22/9, det blir vårt andra barn. Sonen fyller snart 5 år, så det känns som en evighet sen jag var gravid sist.

Pirrigt och nervöst är det! Jag har (och har haft sen en vecka före +) en hel del symtom, och det håller mig ganska lugn tillsvidare. Flört

Grattis! :)

Ja visst glömmer man fort! Min minsta fyllde 1 år nu i januari och jag har redan glömt allt

Jag har inte jättemycket än. Blir illamående när jag är hungrig och lite på kvällarna. Brukar inte få symtom förrän runt vecka 7-8 ungefär
  • tvåsmåunderverk
    Anlj2017 skrev 2017-01-15 14:12:35 följande:

Hej

Jag vill också vara med.

Väntar mitt 4 barn. Bf 15 september.

Känns som man börjar om helt haha då min yngsta är 6 år.

Kul med en till som väntar fjärde :D
  • tvåsmåunderverk
    Anlj2017 skrev 2017-01-15 14:22:55 följande:
    Hur gamla är dina andra? Mina är 6 , 10 och 11 ????

Pojkar allihop
    Mina två äldsta är 3 år och minsta fyllde 1 år nu i början av januari! :) en pojke och två flickor har jag!

Härligt med massa grabbar! Min syster hade tre pojkar och fjärde barnet blev en flicka! :)
  • tvåsmåunderverk
    Anlj2017 skrev 2017-01-15 18:31:58 följande:
    Oj då har du rätt mellan dina. Va mysigt och jobbigt ????

Mina pojkar har jag tillsammans med mitt ex och nu väntar jag en plutt med min nuvarande. Hans första.
    Ja supermysigt! :) tycker inte att det är jobbigt alls! Vi får se om jag ändrar uppfattning om nr 4 ;)

Vad roligt att det blir hans första! :)
  • tvåsmåunderverk
    SVinter skrev 2017-01-16 13:57:42 följande:

Skulle inte någon som har lite koll på fb kunna göra en grupp till oss, är ganska dåligt på fb själv? Känns som det är lättare att skriva med varandra där! Hade varit väldigt skönt tycker jag att prata med andra i samma situation om allt möjligt och det är ju lite lättare att hålla koll på vad andra skriver på fb

Jag kan fixa en ikväll när jag kommer hem! :) så kan jag lägga upp den i ts sen så alla ser!
  • tvåsmåunderverk
    Stjärnfamilj skrev 2017-01-16 14:47:16 följande:
    Låter jättebra! Det är ju ganska mycket som skiljer från bf i början av sep till slutet! Men gör den hemlig istället så ingen annan ser att man är med i gruppen! så får du bjuda in dom som vill va med?
    Så kan jag göra! :)
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER