Inlägg från: tvåsmåunderverk |Visa alla inlägg
  • tvåsmåunderverk
    Finlandssvensk skrev 2017-01-16 19:16:51 följande:
    Ska man skicka ett meddelande till dig här på familjeliv om man vill vara med? Skrattande
    Ja med ert namn på fb så jag kan lägga till er eftersom gruppen är hemlig och inte går att hitta! :)
  • tvåsmåunderverk

Gruppen är hemlig. Så man måste lägga till mig som vän på fb för att kunnas lägga till. Lite knöligt. Jag kan göra gruppen sluten så kan alla lägga till sig direkt i gruppen och när alla gjort det så kan jag göra den hemlig igen? :)

• tvåsmåunderverk
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-16 19:51:05 följande:

Gruppen är hemlig. Så man måste lägga till mig som vän på fb för att kunnas lägga till. Lite knöligt. Jag kan göra gruppen sluten så kan alla lägga till sig direkt i gruppen och när alla gjort det så kan jag göra den hemlig igen? :)

Jag håller gruppen hemlig för säkerhetensskull :) så lägg till mig som vän så lägger jag till er, sen tar jag bort er som vän! :)
  • tvåsmåunderverk
    ann87 skrev 2017-01-16 20:22:16 följande:
    Det kanske står någonstans men vad heter du på fb? Om du vill lägga till mig går det bra det med :) Madeleine Degerstedt . Klokt att hålla gruppen hemlig :)
    Lägger till dig! :)
  • tvåsmåunderverk
    AnnaCarolina skrev 2017-01-16 21:50:24 följande:
    Åh du får gärna lägga till mig i gruppen med, Anna Kjellberg ???? Bor i Ängelholm ????
    Fixar :)
  • tvåsmåunderverk
    sanara88 skrev 2017-01-17 01:09:28 följande:

Hej! 
    Blir gärna med i fb-gruppen :) Väntar 4e ca 25 sep :)
    Sandra Walmstedt

Har skickat vänförfrågan så kan jag lägga in dig sen :)
  • tvåsmåunderverk
    Mille74 skrev 2017-01-16 22:58:19 följande:

Vill oxå bli tillagd i fb gruppen

Milena Tillgren ( Jensen Persson )heter jag

Har skickar vänförfrågan så kan jag lägga till dig! :)
  • tvåsmåunderverk
    Sissimoine skrev 2017-01-16 22:48:30 följande:

Hejsan! Grattis allihopa :) Gravid nu i v.5+0, bf 17 september, tredje barnet :) oplanerat då jag gett upp efter 3 missfall på raden, så det hela kom som en chock! Men nu hoppas jag verkligen det går vägen :) vill gärna vara med i gruppen om mina fb-vänner inte kan se guppen :) Simone Fransson heter jag

Är du från Kronobergs kommun? Så vi lägger till rätt person ;)
  • tvåsmåunderverk
    finlander skrev 2017-01-17 08:27:39 följande:
    Jag försökte skriva meddelande till dig med mitt namn, men det lyckades inte. Vill gärna vara med i gruppen men vågar inte sätta ut mitt namn här öppet på FL. FlörtGlad
    Skriver till dig snart :)
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER