BF 15-30 SEPTEMBER
Är den gruppen dold för fb-vänner? Vill gärna gå med men vill inte att någon annan bland mina fb-vänner ska veta än, eftersom jag bara är i v5 (4+5) och haft sena MF tidigare. :)
Är den gruppen dold för fb-vänner? Vill gärna gå med men vill inte att någon annan bland mina fb-vänner ska veta än, eftersom jag bara är i v5 (4+5) och haft sena MF tidigare. :)
Lägg gärna till mig i fb-gruppen! Josefin Bergwall heter jag och bor i Umeå!
Hej! Jag vill vara med här och i fb gruppen också!
Plussade igår bf 24 september. Är 31 och drömmen om tredje barnet fortsätter. Är livrädd då jag har haft 3 missfall på raken i v. 11, v. 10 och v.8.
Hej allesammans, plussade inatt borde vara i V5 (hade en fruktansvärd natt och misstänkte att illamående och kräkning berodde på graviditet så tog ett test).
Vår första gång och är helt totalt stressad nu för att jag har noll koll känns det som när man bör göra vad, vad är brådis att fixa vad bör man vänta med. Skulle behöva en guide att följa. Är gärna med i fb gruppen då jag känner mig rätt ensam, inga vänner i närheten som är gravida precis nu och vill helst inte berätta för folk så här tidigt. Vem var det man skulle pm?
Då hoppar jag också in här! Beräknad till den 28/9 .
Efter ett MA i oktober så hoppas jag verkligen att detta tar sig.
Vad är det för grupp på Facebook ni snackar om?
Hej:) som det ser ut nu är jag beräknad till den 23 september. Mitt första
Jag är gärna med i en fb grupp :)
Hakar gärna på, skickade meddelande till stjärnfamilj
Är beräknad till 19/9, så är väl i v 7 (6+2) :)
Samma här, gick inte att skicka
Hej alla :) Håller med om att det blir ett ganska stort glapp mellan veckorna om man kollar på dem som har bf i början av september och dem som har i slutet.
Själv är jag beräknad den 15 september med mitt andra barn. Jag är just nu föräldraledig med min son som är 10,5 månad gammal :)
Om ni har en facebook grupp och fortfarande släpper in folk så vill jag jätte gärna vara med, då jag är lite aktivare på fb än här på fl :)