• Maya91

Bf september 2017, skåne

Hellrup skrev 2017-01-15 18:54:47 följande:

Hej!

Någon mer som har BF i september 2017 här nere i Skåne? Själv är vi beräknade till 11/9.

För mig är det andra barnet. Ser fram emot detta så mycket! Tycker det skulle varit roligt att hitta någom som man kan följas åt i graviditeten ????

Heej, vad kul!

Skrev precis en tråd om samma ;)
    Jag har bf den 20sep (enligt mina egna beräkningar) och har oxå ett barn sedan innan. :)
  • Maya91
    Hellrup skrev 2017-01-16 20:01:19 följande:

Spännande.. hur gammal är ditt första barn? ???? då måste du precis ha plussat? ????

Han är 1år. Hehe ja, det gjorde jag. Plussade i fredes ????????:)

Själv? Hur gammal är ditt barn sedan innan?:)
  • Maya91
    Hellrup skrev 2017-01-16 20:05:16 följande:

Hon är fyra :) fredagen den 13:onde alltså ;) jag plussade i lördags.. det gick väldigt snabbt så trodde inte att jag skulle vara gravid redan. Men det är så spännande ????

Haha precis, så kunde ju inte riktigt ta in det ???? åh ja, visst är det spännande????????? känns dock inte som jag kommer ihåg något efter min förra graviditet????

Var bor du någonstans?????:)
  • Maya91
    Hellrup skrev 2017-01-16 20:23:53 följande:

Nej knappt jag heller.. men det känns lite lugnare denna gången :) är du fortfarande mammaledig? Vi bor i hörby. Ni då? Du är 25 antar jag :) nära i ålder med jag är 26 :)

Okej. Jag fick MF i nov, i v 8. Så är skit nervös/rädd att det ska hända igen????
    Därför tror jag att vi väntar att ringa mvc till v8 :)

Ja, jag börjar jobba igen den 1mars.
    Ah okej, vi bor utanför Kristianstad :)
    Yes, jag är 25 :)
  • Maya91
    Hellrup skrev 2017-01-17 10:08:24 följande:

Då håller vi tummarna att det går vägen denna gången :) jag tänkte ringa mvc idag är, har gått in i vecka 7 nu :) då hinner det inte bli så mycket jobb innan det är dags att gå hem igen för din del :) vad jobbar du med? Mår du bra och så annars?

Ja precis, funderar även på att göra ett tidigt ultraljud. Mest för att slippa gå och undra och lugna ner sig själv. Just nu mår jag bra, har ett jäkligt humör bara (stackars min sambo) hehe! ;)
    Sj?

Nej blir väl lite mer än 5månader :)
    Jag är Usk i vården :)
    Vad jobbar du själv med?
  • Maya91
    Hellrup skrev 2017-01-17 12:41:58 följande:

Ja det låter vettigt. :) jag mår också bra.. med det är väl samma där med humöret. Haha! Känner mig skitsur! Sen har min dotter haft feber nu fram och tillbaka en vecka. Så det har haft det rätt trist här hemma och han jobbar just nu dag och natt! Tråkmåns! :p

Okej skönt det ialf... åh hoppas hon mår bättre snart, så tråkigt när dom är sjuka. Speciellt när man själv inte känner sig på topp med humöret;)

Jag har börjat med att vila middag när sonen gör det, så jäkla gött! Tvingar bort alla "måsten" här hemma :)

Nej vad han är tråkig ;) hehe
  • Maya91
    Mille74 skrev 2017-01-17 20:16:47 följande:

Hej jag bor oxå i Skåne närmare bestämt utanför Hässleholm .

Jag pulsade i lördags å bf blir runt den 23/9

Åh vad kul, grattis :D
    kul att följas åt:)
  • Maya91
    Hellrup skrev 2017-01-18 11:06:47 följande:

Ska vi göra en fb grupp? Känns kladdigt att skriva här inne :)

Ja absolut, man kan väl göra en hemlig grupp? Tänkte så ingen av våra fb vänner ser det :)
Svar på tråden Bf september 2017, skåne