• Hellrup

Bf september 2017, skåne

Hej!

Någon mer som har BF i september 2017 här nere i Skåne? Själv är vi beräknade till 11/9.

För mig är det andra barnet. Ser fram emot detta så mycket! Tycker det skulle varit roligt att hitta någom som man kan följas åt i graviditeten ????

• Svar på tråden Bf september 2017, skåne
  • Hellrup

Spännande.. hur gammal är ditt första barn? ???? då måste du precis ha plussat? ????

• Hellrup

Hon är fyra :) fredagen den 13:onde alltså ;) jag plussade i lördags.. det gick väldigt snabbt så trodde inte att jag skulle vara gravid redan. Men det är så spännande ????

• Hellrup

Nej knappt jag heller.. men det känns lite lugnare denna gången :) är du fortfarande mammaledig? Vi bor i hörby. Ni då? Du är 25 antar jag :) nära i ålder med jag är 26 :)

• Hellrup

Då håller vi tummarna att det går vägen denna gången :) jag tänkte ringa mvc idag är, har gått in i vecka 7 nu :) då hinner det inte bli så mycket jobb innan det är dags att gå hem igen för din del :) vad jobbar du med? Mår du bra och så annars?

• Hellrup

Ja det låter vettigt. :) jag mår också bra.. med det är väl samma där med humöret. Haha! Känner mig skitsur! Sen har min dotter haft feber nu fram och tillbaka en vecka. Så det har haft det rätt trist här hemma och han jobbar just nu dag och natt! Tråkmåns! :p

Svar på tråden Bf september 2017, skåne