Vänja sig med att ta den i rumpen
MrFlex har koll på läget och jag håller med. Jag vill lägga till lite.
Om man tar sig förbi de mentala spärrarna så är det större chans att en man njuter av analstimulans än en kvinna. Vi har ju prostatan som då masseras vilket bara set i sig kan ge orgasm.
(Nu tar jag siffrorna ur huvudet så de kanske inte är på pricken rätt men principiellt).
Tjejers anatomi är annorlunda och skiljer sig sin emellan men de har ca 15000 nervändar i könet, mer än dubbelt så många som mannen. Mer än hälften av dessa nervändar är i klitoris, men när det kommer till analsex så är det de övriga som är intresnta. Beroende på var de är koncentrerade så njuter tjejen mer eller mindre av analsex för ju fler nervändar som sträcker sig till analen desto skönare är det.
Jag har själv märkt att tjejer som gillar att kuken gnider mot bakre slidväggen är mer förtjusta i analsex än de som har mer focus fram. Sedan jag lärde mig detta har jag legat med 6 tjejer varav 1 har haft focus fram. De andra har mer eller mindre gillat analsex.
Ett allmänt råd bara, tänk på att kvinnans största erogenazon är hjärnan. Och set underlättar att vara superkåt de första gångerna men har analsex.
Å det är sant som alla säger, alla som deltar ska njuta av det som görs annars låter man bli.