Inlägg från: BellaBellaBella |Visa alla inlägg
  • BellaBellaBella

Vänja sig med att ta den i rumpen

Hej TS! Du kanske aldrig kommer att gilla det, det får tiden visa. Men för bra analsex är min erfarenhet att övning ger färdighet, som med det mesta i livet. 

Jag tycker om att tänja mig, gäller både anal och slida. För mig är det erotiskt och inför en dejt brukar jag töja analen, kanske redan ha en plugg i, så jag ska vara redo att ta emot utan att bromsa upp sexet med att behöva "värma upp mitt i". 

Lycka till :)

• BellaBellaBella
    MrFlex skrev 2017-01-25 19:16:20 följande:
    Omfg... Middag på fredag?

Skämt åsido; Hur har dina dejter reagerar när de upptäckt din plugg i arslet?

För övrigt håller jag med om att analsex ofta kräver lite praktiserande för att uppskattas. Lite som med vin och whiskey:)

Ingen av mina (seriösa)partners har gillat analsex vid början av relationen, vissa tom ogillat pga dålig erfarenhet. Än har jag dock inte stött på någon som jag inte lyckats omvända totalt. Min nuvarande var den äldsta hunden att lära sitta så det tog lite längre tid men nu är vi där.
    Sitter här med min plugg och väntar på middag ;)

Aldrig varit med om att någon jag dejtat blivit avtänd av att jag varit pluggad och klar. Men det har också hänt att jag kommit hem från dejter med rumpan full utan att ha kommit så långt som till att låta dom upptäcka det...
  • BellaBellaBella
    MrFlex skrev 2017-01-28 09:33:30 följande:
    Tänkte mest på att vissa killar verkar blir skrämda av kvinnlig sexualitet och kanske skulle döma dig pga analplugg på första dejten. Fast det är troligtvis dessa killar som får lämna dejten utan att veta att pluggen var där:)

Jag skulle tycka att det var supersexigt.
    Och det har du helt rätt i! Är sexigt att vara redo för sex. Om man tycker det är skrämmande är det bara bra att det framkommer tidigt så man inte slösar bort sin tid på pryda töntar :) Tycker det är skönt att ha en plugg i mig även när det inte är dejt, kryddar vardagen på ett trevligt sätt...
  • BellaBellaBella
    Anonym (?) skrev 2017-01-30 10:42:07 följande:

Det verkar till övervägande delen va lite äldre och mer erfarna kvinnor som gillar anal sex. Tar kanske lite tid att lära sig och att vänja sig tänker jag..

Men det finns undantag! Hade kontakt med en ung tjej som var 18! Hon gillade analt och brukade även leka med en grov dildo i tvåan..

Det kan iofs sägas att den tjejen var den mest udda jag någonsin sprungit på i mitt liv. Sinnessjukt jävla kåt var hon också. Nåt stod nog inte riktigt rätt till :-/

Så när du träffar en ung och kåt tjej, som jag antar du drömt om innan, då är det nåt som inte stod "riktigt rätt till"? Tycker du ska vara glad och lovprisa henne i stället för att låta gnällig och otacksam. 
Svar på tråden Vänja sig med att ta den i rumpen