Inlägg från: Norrskensmor |Visa alla inlägg
  • Norrskensmor

Kub i morgon, så orolig :(

Linels2 skrev 2017-01-24 08:19:51 följande:

Och jag har kub imorgon. Är med otroligt nervös. Min sambo verkar helt övertygad om att allt är bra och jag är bitvis övertygad om att den är död. Jag har inte blött något utan det är mer en obehaglig kännsla.

Lycka till ni som ska dit! Håller alla tummar och tår!

Har också kub imorgon.. Kan knappt tänka på det. Hade ett man för ett par år sedan som berodde på kromosomavvikelse.. är så rädd att höra än en gång att det inte slår något hjärta där inne. . ALL LYCKA TILL. Vi får ställa oss in på att det ska gå bra!
    Hej
  • Norrskensmor
    risenta skrev 2017-01-24 10:19:53 följande:

Jag vill bara säga TACK till alla som har önskat mig lycka till idag :) jag önskar Er detsamma!! Jag kan skriva här sen !!! Vi kan väl följas åt?

Detsamma! Skulle absolut vilja följas åt. Denna väntan är olidlig. Har 3 barn som alla är hemma idag, bra som distraktion men känner hur tåraena är på väg igenom hela tiden. Är så sjukt rädd.
    Hej
  • Norrskensmor
    risenta skrev 2017-01-24 12:23:38 följande:

Jag är oxå rädd :(. Jag känner på mig att nått är knas... Hade jag inte haft den där blödningen som jag hade så hade jag inte varit lika orolig.... Jag vet att blödning kan vara helt normalt men rent spontant tänker jag att man lixom inte ska blöda :(

Hade blödningar med mina två äldsta barn, olika veckor. De är friska och ute och leker i snön idag ? Jag hoppas det går bra för dig ?
    Hej
  • Norrskensmor

Grattis till alla er som fått så härliga besked!! Jag har mitt kub imorgon sen eftermiddag. Magen har pajat pga stressen som vanligt och jag vill bara att det ska bli gjort.. Jag är inte över 35 men eftersom vi hade ett MA i vecka 12 med trisomi 13 så blir vi erbjudna kub iaf. Lycka till nu ni som har kub framöver!!

Hej
  • Norrskensmor
    Snuttis2 skrev 2017-01-25 06:17:20 följande:

Jösses vad nära vi ligger varandra i bf!

Risenta runt 30-31 juli, jag 2-3 aug och du runt 8 aug!!!

Fler kanske det är? : )

Fattar knappt att jag strax går in i v 14 sista veckorna har gått så fort. Har ni fixat med några praktiska förberedelser? Jag klurar på graviditetsförsäkringen nu och influensa vaccinet!

4 augusti här. Idag gäller det.
    Hej
  • Norrskensmor

Tack för alla lyckönskningar. Ska snart åka iväg, har en bit att köra. Kräktes av nervositet och nu känns det bara väldigt jobbigt. Denna tråden betyder mycket. Skönt att se att man inte är ensam om att vara rädd inför detta. Kram alla

Hej
  • Norrskensmor

Här gick det bra!! Bra siffror och en pigg liten bebis ! nytt bf 1 augusti

Tack för alla stöttande ord!!

Hej
  • Norrskensmor
    larssonsyndromet skrev 2017-02-02 16:32:35 följande:

Hej! Jag vet inte om någon är intresserad längre men det gick bra så bra. V.12 + 2, sannolikheten var 1 på 6000-nånting :)

Vad roligt! Grattis :) nu hoppas vi att allt flyter på bra för oss alla!
    Hej
Svar på tråden Kub i morgon, så orolig :(