Inlägg från: Betrayed |Visa alla inlägg
  • Betrayed

Gravid Bf Oktober 2017

Pulsade i torsdags, första barnet och beräknat bf 17/10 enligt NC! Är gärna också med i Facebookgruppen!

• Betrayed
    Jolly23 skrev 2017-02-11 08:00:35 följande:

26 år, andra barnet beräknat 3/10. Mått illa ett par dagar bara. Ont i bröstvårtorna, gasig och svullen mage. Mina symptom kom i V6-7. Kände ingenting innan och egentligen inte mycket alls nu heller.

Hur gör ni med träningen? Jag körde på rätt hårt innan men styrketräning och mycket löpning. På något sätt så känns det inte alls lika bra längre. Jag vet att det bara är bra att träna men alla säger så olika på vad man kan köra o inte. Har vart Med om ett missfall för ca 3 mån sen och är nog lite extra orolig pga det..

Jag kör på med crossfit 2-3 dagar i veckan och skippar vissa magövningar som de säger att man inte ska göra när man är gravid. De har jättebra information med vilka övningar man inte ska göra pga av bebis och också övningar man kan göra när magen är ivägen!

Tänker köra så länge jag mår bra, jag vet också att träningen gör att jag mår bra och många i min Box (stället man tränar crossfit) har kört crossfit fram till förlossningen!
  • Betrayed
    BFoktober2017 skrev 2017-06-11 00:22:14 följande:

Nu har jag känt riktiga buffar i magen, känner att det är bebis och inte tarmarna som man kunnat tror förut. Nu blir det ju bara mer o mer, har ju moderkakan i framvägg, så det har ju varit lite dämpning innan.

Vilken vecka är du i?

Har också i framvägg och är i v.23 nu, känner buffar varje dag och känt i kanske 10 dagar. Men väntar fortfarande på sparkarna!
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017