Inlägg från: Anonym. |Visa alla inlägg
  • Anonym.

Gravid Bf Oktober 2017

Hejsan alla lyckliga!! :D jag hoppar in här jag oxå. Jag plussade natten till förra fredagen, beräknad mens i måndags. Jag vaknade mitt i natten och kunde verkligen inte somna om, jag bara visste fast jag trodde att det var omöjligt på trejde försöket, har haft mellanblödningar 1 vecka innan mensen i 1.5 år. Nu får vi bara hoppas att det håller i sig. Vi gjorde en abort för 1.5 år sedan, vilket jag verkligen inte ville men är glad för nu i efterhand. Låter kanske hemskt men jag måste verkligen se det från den ljusa sidan för att kunna gå vidare och må bra, nu har vi allt som vi någonsin kunnat drömma om. Och förhoppningsvis, om allt går som det ska, en bebis i oktober.

• Anonym.

Juste jag glömde ju att fråga haha, är det någon mer än jag som får en sån sjuklig halsbränna varje gång ni ätit? Jag är i Asien, därför jag skriver mitt i natten ????

• Anonym.

Hejsan flickor, som väntat fick jag ett missfall idag. Jag vill inte komma här och vara en glädjedödare utan mera berätta så om det hänt någon annan så behöver ni inte känna er ensamma, bättre lycka nästa gång! Lycka till nu alla andra! :D

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017