Inlägg från: Milzii |Visa alla inlägg
  • Milzii

Gravid Bf Oktober 2017

Hej, jag plussade idag, äntligen. BF beräknas 18 Oktober

Hade påbörjat en utredning för ofrivilligbarnlöshet, då jag har försökt i 6 år,

men idag syndes ett till streck, men jag läser på om andra här så fått missfall och blir jätte nervös över det. Men försöker tänka positivt :) 

SÅ roligt för alla här inne! <3

• Milzii
    yennie84 skrev 2017-02-13 11:16:18 följande:
    Grattis och välkommen!
    Tack! :D<3
  • Milzii
    HellisTFB skrev 2017-02-13 15:52:32 följande:
    Extra grattis och välkommen till dig! Mitt mantra är: jag är gravid och bebis mår bra och det tänker jag tro på tills en expert säger nåt annat. 
    Lättare sagt än gjort.... men nu har jag tagit nästan 10 test sen i onsdags som alla visat positivt så snart kommer jag nog att tro på det också :D 

Åååh Tack! Detsamma. :)

jag vill bara köpa mer o mer test, så förstår din känsla! 

• Milzii
    bubbelfika skrev 2017-02-13 19:54:02 följande:

Är det nån mer som fått rätt mycket"blöta" flytningar"? Känns nästan lite blött i trosorna och är så rädd att hitta blod varje gång jag går på toaletten. Men dom en klara och genomskinliga så inger blod i sikte ön :) är i v 5

Jag har flytningar som kommer och går, dom är som vatten nästan.

Jag tror också att det är tant röd som tittar på besök, :)

• Milzii
    FiaW skrev 2017-02-15 10:07:35 följande:

Grattis till alla! Så roligt!

Jag plussade i söndags och har BF 17/10. Jag är överlycklig!

Är också orolig för missfall, som många andra. Vi har försökt få barn länge och har haft två missfall. Vi vill så gärna att det ska gå vägen denna gången!

Är det någon mer än jag som fryser? Jag är frusen framförallt på kvällarna och behöver täcken och filtar för att hålla värmen.

ohja, jag fryser varje kväll, och morgon, :D 
  • Milzii
    JCW81 skrev 2017-02-16 11:25:55 följande:

Plussade idag, svagt, svagt men ändå. Egentlig testdag på ons, ruvar nu, min första ivf. Bf slutet av oktober.

Grattis! Jag har testat med 2 test, starka streck. 

Men är man knäpp så ska det inhandlas mera test imorgon xD 

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017