Inlägg från: Matiillda |Visa alla inlägg
  • Matiillda

Gravid Bf Oktober 2017

Hej!

Jag plussade i Onsdags 8/2 efter ett halvårs försök till vårt första barn. Har aldrig riktigt förstått hur när jag hört från vänner att man kan känna på sig att man är gravid utan några symptom men jag gjorde verkligen det. Så jag gjorde ett vanligt clearblue test samma dag som beräknad mens och det var possitivt. Åkte till Apoteket för att köpa ett digitalt test och det visade gravid 1-2 veckor. Känns fortfarande inte som det är sant!

Har enligt min app bf 19/10. Jag har en väldig molande värk precis som mensvärk, jag hoppas på att det bara är växtvärk men man blir ju orolig såklart. Ska ringa bm imorgon tänkte jag. Ska bli super kul att följa er alla!

• Matiillda
    bubbelfika skrev 2017-02-13 19:54:02 följande:

Är det nån mer som fått rätt mycket"blöta" flytningar"? Känns nästan lite blött i trosorna och är så rädd att hitta blod varje gång jag går på toaletten. Men dom en klara och genomskinliga så inger blod i sikte ön :) är i v 5

Jag är i samma vecka som dig och har också fått mer flygningar än förut. Måste gå och kolla flera gånger om dagen så att det inte är blod. Undrar om denna oro kommer släppa alls under graviditeten..
  • Matiillda

Hej! så extremt nojig som jag är skulle jag behöva lite råd. Jag är nu i v.8 och vart mitt i illamåendet super sugen på en Nocco och dum som jag är tänkte jag bara på att det var koffeinet som inte är bra så jag köpte en utan koffein. Nu i efterhand är jag jätte orolig för att det är något annat i dom som inte är bra för barnet så tänkte mest bara för att lugna mig själv kolla om någon har erfarenhet av detta..

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017