Inlägg från: emzerus |Visa alla inlägg
  • emzerus

Gravid Bf Oktober 2017

Hej! 
    Jag hoppar gärna in här. Har visserligen bf 1 november men tänker att det är nära nog :) 
    Är i v 3+6 nu o hoppas att allt ska gå bra denna graviditet! Har försökt få vårt första barn i 2,5 år o har 7 missfall i bagaget. Tar progestron o fragmin i denna graviditet o hoppas att det ska göra susen! <3

• emzerus
    Monsan skrev 2017-02-22 18:02:28 följande:

Beklagar alla dina missfall... Min kompis fick 6 missfall innan hon fick blodförtunnande och progesteron vid 7 graviditete och det gick bra.. :).. Grattis till plusset...

Tack <3 Hoppas att det är min tur nu!

Grattis till dig med <3
  • emzerus
    Malin 845 skrev 2017-02-24 19:14:42 följande:

Har svårt att sluta testa trots att jag fått 2-3 veckor på clearblue digital i onsdags.

Tog en sticka som var något svagare än den jag tog igår kväll, men har även druckit mer vatten under eftermiddagen så kan ju bero på det?

Är så orolig :(.

Jag är likadan o testar med varje dag. Men det kan variera lite i styrka från en dag till en annan beroende på hur mkt man druckit o hur koncentrerat urinen är. Hcg dubblas ju varannan till var tredje dag så man behöver inte se en markant skillnad.

Förstår att det känns overkligt att äntligen vara gravid efter att ha försökt så länge men du ÄR gravid <3
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017