Inlägg från: Marabou1987 |Visa alla inlägg
  • Marabou1987

Gravid Bf Oktober 2017

Jag har 19 dagar kvar! :) nu är jag riktigt trött på att vara gravid ????

• Marabou1987

Strax innan midnatt fick jag värk mellan ljumaskar och hela nederdelen. Kunde inte ta ett steg! Frisktansvärd och livrädd var jag. Min sambo fick bära mig till soffan då jag tyckte soffan var bästa stället att sitta vila på. Ringde förlossningen och hon sa att nån nerv eller ligment kan vara i kläm. Jag har lite foglossning sen innan . Känns som barnets huvud är snart ute för jag kan inte ligga eller röra på mig. sitter fortfarande på soffan och kan ej röra på mig.

Har ej ont när jag är stilla. Belastar jag benen så får jag så J*vla ont. Kan inte ta mig in på toa och kissar i en plastmugg! Nån mer har upplevt nåt liknande. Om detta inte släpper imorgon så måste jag åka in för undersökning! Hela graviditeten har varit rätt så okey annars.

Har endast tre dagar kvar till bf.

• Marabou1987

Släppt liiite nu. Tar mig fram med moppen. Sambo ville stanna hemma från jobb men jag vill bara sova och vila. Inte sovit alls och jag är inte ens trött.

Känns inte lika akut nu MEN blir det värre få han komma hem. Vill ha tillbaka mig kropp nu. Allting är så tungt! Jag är 155 cm lång och väger 65 kg! Vägde 50 innan gr. Min sambo är 184 cm tränar på gym så klarade lyfta mig!

HOPPAS jag föder snart!

• Marabou1987

Var inne på kontroll idag och allt ser bra ut! Jag har rest mig för hastigt och sträckt på mig. Så nu är det väntans tider som gäller här!

Kunat sova lite. Måste ha krafter i mig ifall allt kommer igång.

• Marabou1987

Ja en nerv i kläm, barnet trycker ner mm. så hon hade lite olika orsaker som kan ha hänt mig då allt såg bra ut med oss ?????

Tänk vad våra kroppar går igenom denna tiden! Helt sjukt!

Vi får hoppas att bebisen kommer innan! Jag vill också undvika igångsättning.

Mitt första barn så allt är så nytt!

• Marabou1987

2 dagar till bf! Jag känner mig otålig och det känns som jag också kommer gå över tiden :/ vad skönt att ni har fått tider.

• Marabou1987

Stackarn!!! Vila så mycket det går även det är svårt. Hoppas din bebbe kommer snart!

Min bf är idag. Har mensvärk från och till. Vet inte vad det ska betyda för det är inte regelbundet. Har fortfarande ont i bäckenet sen ?sträckningen?! Jag orkar inte heller med detta. Jag är redo att föda när som helst!

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017