FiaW skrev 2017-04-28 00:20:47 följande:
Så jobbigt för dig men skönt att de säger att det inte påverkar bäbisen och bra att de håller koll.
Jag tycker att det är länge sen jag var där nu. I och med att förändringarna försvann så tror jag inte de skulle kalla mig förrän om tre år och det tycker jag känns länge. Tänk om förändringana kommer tillbaka och hinner bli värre innan de kollar nästa gång.
Kan man boka egna koller eller måste man vänta tills man blir kallad?
Jag mår bra. Mår lite illa ibland och kan känna mig yr med lite hjärtklappning ibland. Sen har jag ju som sagt en gigantisk mage men annars mår jag helt okej :)
Idag är jag inte lika kartig och positiv som jag var häromdagen.. imorsw hade jag rosarödaktigflytning.. livrädd för att det ska vara nått annat, så nu är jag så trött på att dem varit där inne å rotat.. för så orolig jag vart under de här dagarna har jag inte varit under hela graviditeten.
Ja man kan höra av sig till de, många län erbjuder dropin tider, men prata med din barnmorska :)
Så tråkigt med allas kommentarer om magen :/ fascinerande hur olika det är, på en del syns de inget o på andra syns de massor.