ÄL feb och BIM mars -2017
Hallå!
Hänger gärna med här.
Blir första försöket efter mf, äl 24/2 och bim 10/3 hoppas på en lillebror/lillasyster snart till sonen som är 1,5 år :)
Hallå!
Hänger gärna med här.
Blir första försöket efter mf, äl 24/2 och bim 10/3 hoppas på en lillebror/lillasyster snart till sonen som är 1,5 år :)
Detta ÄR en turtråd!
Alla blir gravida och sen startar vi en graviditetstråd istället!
Jag är så stressad så bestämde mig nu för att ha sex varje dag denna cykel. För säkerhets skull. Helt hysteriskt...
Är det bäst att ha sex en gång per dag eller 2 ggr (nu kan ju vi bara ha sex när vi har barnvakt enstaka helger ändå så spelar ingen roll)? Tänker att spermierna måste ju ha typ ett dygn för att mogna så kanske bara blir sämre odds om man har 2 ggr?
Brukar inte ha den känslan före BIM varken som gravid eller ogravid.
De gånger jag vart gravid har jag blivit som sjuk av influensa på dag 4-5 efter ÄL...alltså lagom till att ett ägg börjar fästa in. Det har stämt allt gånger. Så eftersom jag inte börjat med Lutinus då än så har jag det lite att leta efter..så jag blir väldigt nedstämd när det inte sker och brukar redan där ge upp hoppet. Men kan nog säkert bli gravid utan att känna just det med...vi får se. Tänkte dock börja liiite tidigare med vaggisarna denna gången, på måndag tänkte jag, eg är det på tisdag/onsdag jag ska börja, en vecka efter sprutan.
Snusk varning : Känner fortfarande ingenting förutom att jag haft mycket flytning. Varje dag kommer de en tjock vit i trosan. När jag kom hem från jobbet va jag o kissade o när jag torkade mig va de en hög på pappret. Klibbig vit
Och känner jag på tappen så är fingret alldeles fullt med tjock flytning. Nån mer.
Hade jag ÄL på sista positivt testet så är de ÄL + 8 idag
Okej då håller vi tummarna för de.
Har du några andra symtom?
Jag känner absolut ingenting så... :((
Vad säger ni om dessa test?
Jag tycker de typ ser lika ut, vet att det ena är positivt.
Ingen mens här men känner mig fortfarande väldigt ogravid så den lär väl komma under dagen eller i morgon bitti! För en gång skull känner jag inte av pms vilket man får glädjas av iaf : /
Fredag ändå. Ska beställa nya äl-test och ladda för en ny cykel ...
Grattis!! BiM+1 idag. Mensen brukar vara sjukt punktlig! Könner av mensvärk dock så den kommer nig senare idag eller imorn... har ett test liggandes hemma men vågar inte testa haha... skulle ni väntat?! Den värk man kan känna i magen när man är gravid är den lik mensvärk? Ni som har varit gravida..