ÄL feb och BIM mars -2017
Hej folk! Någon mer som haft äl runt 14-16 februari och som har BIM runt den 2 mars? Har ni några symptom?
Hej folk! Någon mer som haft äl runt 14-16 februari och som har BIM runt den 2 mars? Har ni några symptom?
Jag vet inte riktigt om/vad jag har för symptom, har pms och symtomen kan lika gärna bero på det.
Hade äl sekret 14 feb men enligt app borde äl varit 16 feb, detta datum hade jag molvärk. 18 februari hade jag ihållande värk i höger sida långt ner. Har efter detta haft molvärk samt ilningar från och till.
Jag är väldigt känslig och lättirriterad nu men det kan ju lika gärna vara pms (BIM -5).
känner mig "bräcklig" i bäckenet och har ont i svanken, detta brukar jag ha vid mens.
Har haft mycket foglossning vid tidigare graviditeter och har bestående känningar av foglossning vid hormonförändring (alltså även vid äl och mens).
Så egentligen inga symptom men tänker att det är tidigt än.
Jag har alltid mol/mensvärk mellan lite innan äl och mellan äl och mens, har inte ni det?
Lite innan äl och mellan äl och mens ska det stå
Mina tidiga symptom har skiljt sig mellan barnen så jag vet inte vad jag ska "känna efter".
Jag var glad över alla "nu kommer mensen" symptom som inte dök upp men nu har jag mensvärk och känner mig svullen så det blev inget här heller.
Får bara såhär vid mens, inte graviditet
Den där "nu kommer mensen mensvärken" försvann bara efter någon timme sen jag skrev sist.
Tog dock ett negativt test i tisdags morse (äl runt 14-16/2 eventuellt 18/2) men tänker att det borde visat något.
Idag är bm enligt app och jag tror inte jag är gravid, kan ändå inte sluta hoppas lite
Har en del saker som skiljer sig från andra månader.
Dock inget mera test så tiden får utvisa, har inte mensen kommit på lördag så köper jag ett test till.
Grattis till er i tråden som plussat