Inlägg från: littlepixiegrl |Visa alla inlägg
  • littlepixiegrl

ÄL feb och BIM mars -2017

Nu har jag frågat i flera trådar, men är det någon annan än jag som ser det andra strecket på gravtestet!?

Vet knappt varför jag tog nya tester, som jag trodde jag gick och väntade på en sen mens. Såg i går att äl testet började bli starkare igen och tänkte att jag kanske väntade på äl istället. Tog gravtest igår kväll och med första morgonurinen och glodde länge för det kanske ändå var en väldigt svag skugga där, men nej. Så fick jag för mig att ta nya test med andra morgonurinen och nu ser de ut så här!!
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • littlepixiegrl
    mickipicki skrev 2017-03-01 13:23:47 följande:
    Hcg-Stickan som är bredvid lh-Stickan ser absolut positiv ut!!! Kolla imorgon igen! Gud så spännande för dig! Heja heja!

Jättesmart att klippa stickorna!!!
    Tack! :)
    Alltså, jag har inte klippt mina stickor, så jag vet inte om det funkar. Mina testar så smala från början :)
  • littlepixiegrl
    nanoo skrev 2017-03-02 09:25:30 följande:

Är det någon som gjort tidigt gravtest, fått negativt resultat men att det sen gått över till positivt några dagar senare? Jag har mina två tidigare graviditeter inte testat tidigt så vet inte hur det brukar vara. Famlar kanske efter ett halmstrå här men vill så himla gärna vara gravid och fick ett neg gravtest idag på bim - 4, äl + 8-9. :)

Jag testade med Predictor Early i helgen och fick helt blankt. Igår morse fick jag svagt plus på vanliga stickor! :)

Understa bilden har jag mixtrat med, så strecket syns tydligare ;D

• littlepixiegrl
    nanoo skrev 2017-03-02 09:25:30 följande:

Är det någon som gjort tidigt gravtest, fått negativt resultat men att det sen gått över till positivt några dagar senare? Jag har mina två tidigare graviditeter inte testat tidigt så vet inte hur det brukar vara. Famlar kanske efter ett halmstrå här men vill så himla gärna vara gravid och fick ett neg gravtest idag på bim - 4, äl + 8-9. :)

Här syns det tydligare utan mixtrande :)

Det översta är ett äl-test som jag tog samtidigt, för det hade börjat stiga kvällen innan och jag trodde att jag kanske skulle ha äl nu istället för när jag trodde att jag hade det i februari ;D
  • littlepixiegrl
    Nykär15 skrev 2017-03-02 09:48:31 följande:

Har du fått starkare test idag?

Haha, jag vågar inte testa igen, för tänk om det är blankt nu! ;D
  • littlepixiegrl
    Nykär15 skrev 2017-03-02 09:48:31 följande:

Har du fått starkare test idag?

Tänker också att hcg fördubblas ca varannan dag, så det är bättre att vänta till helgen och se om det blir en ordentligare ökning :)
  • littlepixiegrl
    Nykär15 skrev 2017-03-02 10:24:14 följande:

Råkade skicka för fort hahaha. Jag tror du är gravid! För mig har testarna ökat markant varje dag även om det sägs dubblas varannan...för lite ökar det ju varje dag :) jag hade inte kunnat hålla mig när jag hade sett ett sånt streck.

Var tvungen att testa bara för det! Haha :D

Inte starkare, men det är iaf kvar!

• littlepixiegrl
    RebeccaLouise skrev 2017-03-01 18:07:58 följande:

Sådär svagt va mitt med dagen innan jag fick ett starkare.

Jag testade med äl sticka igår och den gav utslag

(Mitt första sjukt svaga)

(Dagen efter)

(Igår)

(Äl sticka igår kväll)

Så hoppas ditt ökar på samma sätt :D

Nu kan jag nog lugna mina nerver lite! :D

• littlepixiegrl
    Isvattenis skrev 2017-03-06 17:05:59 följande:

Snusk varning : Känner fortfarande ingenting förutom att jag haft mycket flytning. Varje dag kommer de en tjock vit i trosan. När jag kom hem från jobbet va jag o kissade o när jag torkade mig va de en hög på pappret. Klibbig vit

Och känner jag på tappen så är fingret alldeles fullt med tjock flytning. Nån mer.

Hade jag ÄL på sista positivt testet så är de ÄL + 8 idag

Så har jag haft senaste veckan också, markant liksom, så att jag känner hur det rinner till ibland. Innan dess var det bara lite lite ett par dagar och innan dess helt vattniga. Jag plussade i onsdags
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017