Inlägg från: Anonym (Symtom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Symtom)

ÄL feb och BIM mars -2017

Har BIM inom de närmaste dagarna, är på dag 26 i cykeln och upplever en rad symtom så som ökad hunger, kissnödig, humörsvängningar, gasig. Den 18 februari hade jag plötslig mensvärk, molande och hugg i ligamenten. Brukar inte ha mensvärk ens vid mens! Varade i ca fyra timmar, sen som bortblåst. Vad upplever ni andra för symtom?

• Anonym (Symtom)

Testade med clearblue testa tidigt igår, är troligen negativt men kan ana ett spökstreck där. Sambon kan dock inte se det, så kanske är ren inbillning. Har dock varit låghormonare under mina tidigare graviditeter och plussat först på BIM+2, men nu tror jag att jag ska vänta till på söndag (BIM+2) och testa först då :) om inte mensen hunnit dyka upp före det. Symtomen hänger dock kvar fortfarande!

• Anonym (Symtom)

Känns nästan pinsamt att fråga, men det är bara jag som ser det här strecket va?

??
  • Anonym (Symtom)

Tack för alla svar :) jo, jag kan inte göra så mycket mer än att vänta. Tiden får utvisa om det är pos/neg! Känner mig inte fullt lika tokig när jag ser ett streck nu i alla fall ;)

• Anonym (Symtom)
    Milou3 skrev 2017-03-02 16:25:17 följande:

Ser nåt väldigt svagt men hört om spökstreck på cb så skulle nog vänta någon dag och testa igen och även testa med annat märke. Hur många dagar efter äl är du?

Om jag skulle vara gravid tror jag att ägget fäste den 18/2, precis vilken dag som äl var har jag ingen koll på då jag inte använder mig av äl-tester :)
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017