• Provence1

ÄL feb och BIM mars -2017

Bim 9 mars

Har haft spottings o tror nidblödning den här veckan...lite bruna flygningar Hade värk i 2 dgr i samband med det o lite ömma bröst o lite molvärk som kommer och går

Vad tror ni? Vad har ni för symtom?

• Provence1
    Milou3 skrev 2017-03-02 18:40:50 följande:

Vilken dag efter äl hade du nidblödning tror du?

Jag har haft molvärk varje dag sedan dagen efter äl. Mest på kvällar men även under dagen och i bland rejält så nästan så jag blir orolig och tror att nåt borde kollas upp :/

Har fortfarande ett bröst som är ömt och ådrigt. Det andra heeelt som vanligt. Är sjukt trött men har ju b12 brist så det har sin förklaring. Annars mår jag oförskämt bra :) äl+7 och bim-8

På äl +5-6
  • Provence1

BIM på torsdag...har fortf lite rosa/bruna flytningar o har aldrig mellanblödningar...så jag tror ju att det måste varit nidblödning...brösten ömmar inte lika mkt längre...men det kan kanske komma o gå? lite molvärk o som hållvärk i höger sida men inga gravsymptom i övrigt:/

Så som vanligt har jag ingen aning:( mensen kommer väl som vanligt...

• Provence1
    Milou3 skrev 2017-03-07 11:16:40 följande:

Är också på bim-4 i dag.

Men jag VET att jag inte är gravid. Så bestämde mig just att vänta in mensen ist.

Har varit gravid 8 ggr tidigare. Så känner igen känslan när man är gravid.

Hur känns det när du är gravid?

Jag har aldrig varit gravid o har verkligen ingen aning...har olika symptom varje månad:/ blir galen på detta...det som varit nytt denna månad är att jag haft rosa/bruna flytningar
  • Provence1
    Isvattenis skrev 2017-03-09 11:00:55 följande:

Insåg igår när jag lagt mig att jag har BIM imorgon ! Spänningen är olidlig. Trodde de va på söndag :P

Känner varken symtom eller mensvärk. Minns inte hur de kändes med sonen. Men jag hade iaf den där självklara känslan att jag va gravid. Jag va även gravid för ett år sen o då hade jag samma känsla redan ÄL+7 så jag ställer in mig på mens.

Nån mer med BIM imorgon? Hur känner ni ?

BIM idag o ingen mens än...men har molvärk, ömma bröst, hållvärk i höger sida o ont i ländryggen (vilket jag inte brukar ha)...hade oxå en blödning som kan ha varit nidblödning vilket jag heller aldrig haft. Känner liite illamående oxå. Har dock aldrig varit gravid så vet inte hur det ska kännas...kan bara hoppas...har inte mensen kommit ikväll så testar vi nog
  • Provence1
    Milou3 skrev 2017-03-09 17:12:26 följande:

Blä!!! :(

Får försöka tänka positivt, kommer ju kunna ta ett glas rött och svulla opastöriserade ostar i helgen iaf. Även om ett plus på stickan hade varit bättre.

Känner mig helt otröstlig just nu...kändes så annorlunda den här månaden med nya symptom:(
  • Provence1
    Anonym (TT) skrev 2017-03-10 14:42:59 följande:

Och nu kom mensen :( 3 dagar tidigt.

Vet hur d känns:( vill typ inte acceptera att jag inte är gravid...känns hopplöst men vi ska prova ivf
  • Provence1
    efg skrev 2017-03-11 09:52:28 följande:

Tack så mycket! Jag vet inte hur jag citerar fler än 1 åt gången så säger Tack så mycket till er alla samtidigt! Är helt skakig och så lycklig över detta och magkänslan stämde, kan bara inte fatta att det är sant. Nu hoppas jag verkligen att de blir en utökning av denna familj i november!

Så underbart!! Kände du på dig? Hur länge har ni försökt?
  • Provence1
    Lillafisfia skrev 2017-03-12 05:31:35 följande:

Nu var det tydligt! BIM idag!

Grattis! Vad kände du för symptom? Hur länge har ni försökt?
  • Provence1
    Lillafisfia skrev 2017-03-12 11:49:11 följande:

Tack! Det här var tredje försöket! Har egentligen inte känt något, ömma bröst men det får jag jämt innan mens. Det jag reagerade på var att jag hade ont i ländryggen och träningsvärk i magen... Vet att jag inte tränat mage så något annat var det. Hela kroppen fick en speciell känsla och magen liksom stramade.

Då gick det ju fort! Ger hopp till oss andra
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017