ÄL feb och BIM mars -2017
Vilka ägglossningstest använder du förresten? Var Det CB eller stickor o.o , haha och tack för att du svarar <3
Vilka ägglossningstest använder du förresten? Var Det CB eller stickor o.o , haha och tack för att du svarar <3
Här syns det tydligare utan mixtrande :)
Det översta är ett äl-test som jag tog samtidigt, för det hade börjat stiga kvällen innan och jag trodde att jag kanske skulle ha äl nu istället för när jag trodde att jag hade det i februari ;D
Känns nästan pinsamt att fråga, men det är bara jag som ser det här strecket va?
??
Någon mer som inte riktigt vågar testa..? Har alltid tidigare testat innan bim för att förbereda mig på ev mens men nu känner jag att ett negativt test skulle göra mig så besviken att ja inte vågar testa.. Är på bim -4 idag
Är också på bim-4 i dag.
Men jag VET att jag inte är gravid. Så bestämde mig just att vänta in mensen ist.
Har varit gravid 8 ggr tidigare. Så känner igen känslan när man är gravid.
Det ´är ju inge fel med att vänta till efter BIM med att testa :)
Ja det där med drömmar är lite häftigt! Har också drömt att jag varit gravid när jag faktiskt var det. Men dessvärre även när jag inte var det.
Jag förstår vad du menar! Jag drömde själv natten innan jag skulle göra första testet för en vecka sedan. Och det var ingen trevlig dröm, utan drömde att jag fick spottings som jag alltid får innan mens, dvs att jag inte var gravid. Men alla mina symptom fick mig att inbilla mig att jag faktiskt var gravid. Och jag testade, men fick bara negativt, och till slut kom spottings. En sanndröm alltså. Och jag drömde att jag fick spottings två gånger. Därför inbillar jag mig nu att jag inte kommer bli gravid denna cykel heller. Men kanske den därpå
Jag håller tummarna för dig att du hade en sanndröm
Någon som ser två streck?
Vill så gärna ha två så inbillar mig nog
Bim idag
Tack så mycket! Jag vet inte hur jag citerar fler än 1 åt gången så säger Tack så mycket till er alla samtidigt! Är helt skakig och så lycklig över detta och magkänslan stämde, kan bara inte fatta att det är sant. Nu hoppas jag verkligen att de blir en utökning av denna familj i november!
Så underbart!! Kände du på dig? Hur länge har ni försökt?
Grattis!!! Första barnet? Hur många försök? Hur gammal är du?
Men va skönt att fler ser... är lite i chock!
Nu var det tydligt! BIM idag!