ÄL feb och BIM mars -2017
Låter smart, vi testar det med nu efter att alltid tidigare kört i princip som er.
Blir tröttsamt att alltid få till det med vardagen och jobb osv :)
Låter smart, vi testar det med nu efter att alltid tidigare kört i princip som er.
Blir tröttsamt att alltid få till det med vardagen och jobb osv :)
Mimipug:
Gör det! Jag har tryckt immig choklad! O mår nu illa...
Stackars sambo : /
Och stackars mig för jag fick kämpa lite ;) Han fick typ början till migrän i går kväll men jag gav mig inte och jag tror han fattade galoppen så vi fick till det ändå :)
Vaknade med rejäl kramp vid ländryggen och temp på 36.5 så tror ägget (hoppas jag) lossar i dag. Spännande att se om tempen går upp i morgon bitti! Mitt första seriösa tempförsök här denna cykel.
Visst är det så att tempen går upp strax efter ägglossning?
ÄL + 5
BIM 4/3
Hur känner ni om det inte blir nått denna månad? Jag är själv ett december barn och har alltid sagt att jag ALDRIG ska chansa att de blir i december :P dumt kanske men..
Hur känner ni
Kul att du också har bim 6 mars, vi verkar vara flera här i tråden!
Jag har varit gravid fyra gånger och alltid haft värre med min huvudvärk i början, men kommer dock inte ihåg om det började så här tidigt. Det var så länge sedan nu...
Får man inte äta sumatriptan? Det enda som funkar hyfsat ju :(
Är nu inne på ÄL +9. Nu på morgonen har jag mer ont i svanken, och har svårt att sitta bekvämt. Sov dåligt inatt pga ökad molvärk, och tyckte det var för varmt i sovrummet, men ökad värk har jag haft tidigare några dagar innan mens. Kroppstemperaturen har gått upp ännu mer nu (från 36,9 igår till 37,06, brukar annars ligga på max 36,75 mellan ÄL och BIM), men det kan ju bero på den dåliga nattsömnen. Om tre dagar testar jag!
Jag äter också mp men jag fick molvärk dag 9 och positivt på ÄL test så då slutade jag äta. Har efter de haft starkt utslag i typ 2 veckor på ÄL test. Men igår fick jag svin ont i magen i tog då ett nytt ÄL test som va svin starkt. Måste ha varit att kroppen inte fått iväg ägget som planerat. Men frågan är då hur lutelafasen blir för min BIM är om 7 dagar i min vanliga cykel på 34 dagar.
Då hinner väl ägget inte fästa om de nu släppt ogår :((
Men de är ert jag inte fattar. Är de så alltså?
Att min cykel kommer alltså överskriva 34 dagar denna månad.
Massa märkligt den här cykeln. Enligt ff inträffade min ÄL i torsdags - fem dagar tidigt. Mest utslag på ÄL-stickorna kom i fredags, fast verkligen inte starka streck. Idag har jag ont i bröstvårtorna?! Aldrig haft förut. Vad står på? Ingen eggwhite den senaste veckan heller. Undrar om allt bara är fejk, ingen ÄL denna månad?
Enligt app borde jag ha ägglossning på lördag men testade idag på dag 9 och det syntes ett svagt svagt streck... bara att mysa på och hålla tummarna denna veckan nu... ????
Enligt app borde jag ha ägglossning på lördag men testade idag på dag 9 och det syntes ett svagt svagt streck... bara att mysa på och hålla tummarna denna veckan nu... ????