Kul med Semlor
Jag var "tyvärr" på sportlov i ett land där jag inte hittade några semlor alls. Vi firade semmeldagen tidigare med familjen för att inte ta några risker och få blev det 7 stycken!
Jag var "tyvärr" på sportlov i ett land där jag inte hittade några semlor alls. Vi firade semmeldagen tidigare med familjen för att inte ta några risker och få blev det 7 stycken!
Är det slutätit med semlor nu för i år?
Ja nu får man väl vänta till nästa semmeldag tills något roligt med semlor dyker upp.
Är det slutätit med semlor nu för i år?
Ja det var väl allt från i år! Ser redan fram emot nästa semmeldag!
Tror inte riktigt Semmelsäsongen verkar helt slut än trots vårvädret. Nedanstående video passerade dagarna 100 000 visningar!
Jaha, då var julen slut och det är dags för Semlor igen. Hög tid att aktualisera den här tråden igen!
Nä för 17! Semlor kan man äta och njuta av på all de sätt ända fram till Påsk, Minst!
Är du sne på semlor?
Inget i videon har nåt med semlor att göra (det är ändå inte säsong nu) förutom artistnamnet ;) Kanske inte så kul heller, snarare otäck. Men som sagt det är inte säsong...
Visserligen inte semmeltider nu, utan snarare Jultider och då passar Mr. Semmelman på att släppa en Jullåt i stället!
Hög tid att ta tag i detta igen. Vad har ni för kul rörande Semlor?
Nån som har nåt kul rörande semlor?
Glad semmeldag på er! I dag är väl denna tråd lite aktuell i alla fall?
Jag har en ny schysst låt i alla fall. Och lite semmelrelaterat (namnet).
Hög tid att aktualisera denna tråd igen. Äntligen dax för semlor på allvar igen.
Har ni nåt kul?
Jag bidrar med detta:
Å, denna så klart!
Ny låt från Semmelmannen?