Inlägg från: Madde2016 |Visa alla inlägg
  • Madde2016

BF november 2017

Hej!
    Vi har plussat för 4:E gången, de tre första har slutat i missfall. Men efter dessa har vi äntligen fått hjälp! Så nu hoppas jag sååå mycket att den här lilla kan få stanna i magen. Vi hat försökt i lite över 1.5 år.
    Jag kommer få göra ett väldigt tidigt VUL nästa vecka då är jag i v6 (5+3) jag hoppas verkligen att dom kan se något positivt.

Jag önskar att jag kunde känna mig super lycklig och glad över att vi är gravida igen, men jag är rädd att det ska gå åt ******* igen.

Hoppas hoppas.

Kul om vi alla kan följas åt <3

• Madde2016
    Sambo1987 skrev 2017-03-23 09:06:39 följande:

Hej alla! Jag hoppar gärna in här om det är okej :)

Jag är snart 30 och min sambo 34 och vi fick ett superstarkt plus på stickan i förrgår kväll. Jag har ingen superkoll på menscykeln men jag tror att jag är i vecka 6, 5+0 och har bf i slutet av november någon gång.

Vi har kört oskyddat sen juli men har inte använt några ägglossningstester eller något. Vi är såklart överlyckliga men jag lider av seriös nikotinbrist just nu. Snusade fram till plusset och jag la såklart av samma sekund som testet blev positivt. Enda tecknen jag hade på en eventuell graviditet var att jag var konstant varm i kroppen och vaknade en morgon av att det kändes som tusen nålar i brösten..

Hej!
    Hett tips köp nikotinfritt snus! Det funkar att lura hjärnan med! Jag snusar det och det funkar fint :)
  • Madde2016
    Sambo1987 skrev 2017-03-23 15:58:21 följande:
    Halleluja. det funkar ju hur bra som helst! Tack snälla för tipset!! :)
    Varsågod helt galet skönt att det funkar!!
Svar på tråden BF november 2017