• Marie357

BF november 2017

Hej!

Idag testade vi positivt, BF 30/11 och är idag 4+3 enligt sista mensen.

Jag har 3 barn sedan innan på 14, 12 och 10 år , men detta är sambons första . Vi är 37 år i år.

Har gått över tidigare graviteter, men kommer hänga här + december sedan.

nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357

Igår kom det ljuuusrosa/ljuuuusbruna flytningar på eftermiddag, kvällen, har sovit med binda, men peppar peppar inget mer än så länge.

Testade med ett billighetstest nu på morgonen som jag köpt ifrån EBAY, när jag testade med ett sådant häromdagen var det knappt positivt medan CB digitalt visade gravid och även så vanliga CB som slog om direkt till + igår på morgonurinet. Men jag är värsta nojjiga nu med tanke på övervikt, ålder som kan ställa till det. Men försöker tänka att jag väntar barn och inte MF, men lättare sagt än gjort.
    Men vi tar en dag i sänder... Men oh vad jag vill att det ska gå bra..

nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    Är det någon mer här inne som skulle vilja joina en facebookgrupp för oss som har BF i dec? Personligen tycker jag att det är lättare att skiva och hålla koll på trådar i en fb-grupp (hemlig sådan såklart) än här i en familjeliv-grupp.

Vi kan bjuda in fler och fler efterhand.

Ingen kommer att se att du är med i gruppen.

Skriv isf PM till mig med vad du heter på FB så skriver jag mitt namn, och när du blivit vän med mig på FB så kan jag bjuda in dig till gruppen.
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    Marie357 skrev 2017-03-29 20:24:48 följande:
    Är det någon mer här inne som skulle vilja joina en facebookgrupp för oss som har BF i dec? Personligen tycker jag att det är lättare att skiva och hålla koll på trådar i en fb-grupp (hemlig sådan såklart) än här i en familjeliv-grupp.

Vi kan bjuda in fler och fler efterhand.

Ingen kommer att se att du är med i gruppen.

Skriv isf PM till mig med vad du heter på FB så skriver jag mitt namn, och när du blivit vän med mig på FB så kan jag bjuda in dig till gruppen.
    Jag menar ju noveber
    nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    lolloisan skrev 2017-03-29 22:50:58 följande:

Hallå!

Bf 28/11, första barnet, jättespännande och läskigt! Fanns det någon hemlig fb-grupp man kunde vara med i?

JA det gör det... jag skickar ett DM till dig så kan du lägga till mig som vän så lägger jag till dig
    nouw.com/denöppnakampen
Svar på tråden BF november 2017