• Vickpick

BF november 2017

celz skrev 2017-03-31 21:59:13 följande:

Såg att det var många som skrev att de var från Sthlm! Vi har ju en Facebookgrupp för alla med BF i november, men även en stockholmsgrupp! Så skriv till mig om ni vill va med i nån :)

Hejsan!

Plussade för ca 3v sedan och borde vara beräknad i början på november så skulle jätte gärna vilja vara med i gruppen på fb och har skickat ett meddelande till dig :)
  • Vickpick

Förstår din oro! Jag känner likadant.. är i vecka 8 och tycker att brösten ömmar mindre, inte lika illamående och känner ingen direkt växtvärk i livmodern som jag kunde göra förut.. första graviditeten för mig så nojjar för minsta lilla! Kan dock känna att jag har symptom men inte alls lika starka som dom varit :/

Gjorde ultraljud förra veckan i v7 (6+2) och när vi gjorde vanligt ultraljud såg jag bara en tom livmoder... när vi sen gjorde vul så sa barnmorskan att hon såg en liten böna med ett slående hjärta, jag kan dock inte säga till 100% att jag såg det men tror jag va i lite chock och inte riktigt kunde koncentrera mig... får väl lita på barnmorskan och min sambo :p

Jag känner mig orolig och rädd för att det inte ska vara nånting då symptomen minskat lite och jag känner mig inte gravid...

Så förstår din oro, jag känner likadant!

Svar på tråden BF november 2017